• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Caribe: jo, det kan nog spela in en del, men han är ju förkyld dessutom o så fort han anstränger sig minsta lilla fysiskt så säger kroppen ifrån. Har försökt få honom o höra med doktorn om han inte kan få bettskena på natten, men det vägrar han, fåfäng karl

Hihi, jag är redan supersmal, eller inte direkt, men jag har iaf tappat 8 kilo sen november.
    Alla brallor o kjolar är förstora i midjan o halkar ner när jag dansar.

Fortsätter hålla en liten tumme för de två då, bra att de har koll iaf som du säger. Största tummen är reserverad för de två som redan är inploppade

Himla typiskt att jobbtjafset ska krocka med testdagen igen!!!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Jag kan inte den 25 okt, är utomlands då Får bli en annan gång.

• Caribe

Vore ju roligt om alla kunde komma med, så många är vi ju inte!

Om man tittar på helg i början av december då?

• Ma Lu

Hej igen

Caribe: jo, det går lite som för dig dvs limboland... Han har ju sökt jobb så gott det gått under semestermånaderna och blivit kontaktad av ett par rekryterare och sånt lite kul men det går ju långsamt och inget "ritkigt" har hänt. Nu börjar det dock röra på sig lite på företaget där han är anställd och han har pratat lite med nyckelpersoner och eftersom den generella stämningen är att råttorna lämnar det sjunkande skeppet så har en del på stategiska poster sagt upp sig vilket lett till att just nu ser det ut som att A skulle kunna få behålla sin ursprungliga tjänst tills vidare. Det vore skönt om han fick behålla de vanliga jobbuppgifterna och slippa bli nerflyttad men det skulle isf bara innebära en tillfällig andningspaus och han kommer inte sluta söka nytt.

Hoppas det löser sig fint på ditt jobb! Annars håller jag en tumme för att du ska slippa jobba så mycket öht den närmaste framtiden Du vet, som tvillinggravid ska man ta det piano så du måste ju helt enkelt bli minst deltidssjukskriven rätt snart

Maskros: jag har pussat från dig HOn har inte börjat förstå sig på pussar än utan verkar tycka man är lite konstig och rycker till av smackljuden på kinderna och i nacken Och OJ vad du gått och blivit smärt och smidig då Jag tyckte ju inte du hade nåt extra innan heller... Vilket job du gjort! (För jag hoppas ju att det är motion och itne bara bekymmer som gjort att du gått ner )

Puss på er

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Malu då håller jag tummarna att maken får behålla tjänsten tills han hittar ngt nytt bra jobb! Vilken utopi det skulle vara om det blev som du skrev puss tebax till både dig och Stella (hon måste ju vänja sig)

Ma Lu skrev 2008-09-04 15:30:06 följande:
    Hoppas det löser sig fint på ditt jobb! Annars håller jag en tumme för att du ska slippa jobba så mycket öht den närmaste framtiden Du vet, som tvillinggravid ska man ta det piano så du måste ju helt enkelt bli minst deltidssjukskriven rätt snart
  • Caribe

Maskros vafalls 8 kg är det ngt kvar av dig då? Säger som Malu hoppas det beror på motion och inte bekymmer! Kram vännen!

• ProPPens

Jag är Fl's aprilskämt 2005!!! Men hängde här redan under 2004... Då jag slutade med pillren på hösten.

Caribe Härligt att dom är noggrannare nu än vad sh var. Håller tummarna för att båda små liven stannar och växer till sig!!

Maskros Skönt det verkar va bra med R!!

• Cahela

Jag såg Maskros i augusti då hon var på mitt och A:s bröllop och hon var smal och vältränad kan jag lova. Hon var hos mig i april en helg och hon var smal då men nu var hon ännu smalare!
    För er som inte vet så mailar jag och Maskros tio gånger om dagen så därför skriver jag aldrig ngt till henne här....vi har redan avhandlat det mesta på telefon eller mail varje dag nämligen!
    Det är kul att fått en nära vän via FL.
    Jag blev medlem i maj 2005. Jam var den första jag stötte på och snart blev det FISK oxå.
    Kul att de två är mammor nu!

Lyckligt gift 9 augusti 2008
  • Caribe

Hej tjejer

Har inte hunnit titta till Er idag!

Härligt att höra om Cah´s och maskros vänskap, det är guld värt om man kan få vänner  för livet härinne! Känner att det finns många som skulle kunna kvalificera sig som livslånga vänner men dessvärre har jag förändrat mig själv från sociala utåtriktade caribe till en som mest vill vara hemma med mannen och inte orkar umgås särskilt mkt... tråkigt men sant

Åh med det sagt gissa vad jag skall göra ikväll? Jo mysa med min man har köpt god skagenröra från Melanders och skall göra smarriga toast skagens och sen blir det färska jordgubbar och blåbär till efterrätt

Trevlig Helg allihopa!

Kram Kram

• Maskros67

Hej tjejer!

Jo, det är nog både motion o bekymmer som gjort att kilona rasat. Dessutom är det ju ingen som lagar mat till mig längre heller . Två kilon har försvunnit de senaste veckorna när det varit mycket grubbel kring kärlekslivet.

Cah: puss på dig

Var hos doktorn på fm för o kolla upp om jag håller på o hamnar i klimakteriet eller inte. Har ju haft såna värmesvallningar o huvudvärk sista månaden, dessutom har inte mensen dykt upp än fast den skulle kommit i lördags. Men doktorn påstod att man inte kan kolla sånt. Tycker det lät konstigt. Hon menade att värdena i blodet kan variera så från månad till månad så det skulle inte gå att kolla. Skulle iaf skicka remiss till gyn.

Måste jobba igen.

Kraaaam!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VIII