VIHPS VIII
Bra att du fixade en ny tråd Maskros!
Bra att du fixade en ny tråd Maskros!
Kikar också in en sväng!
Lycka till Xena!
Undrar också var Caribe är, håller tummarna för att allt går enligt plan med nya försöket, hon har väl börjat med sprutor redan?
Maskis: värmevallningar kan man väl ha ändå?! Det är säkert ingen fara än! Kram
Ja jag gillar ju smink och det kan ju vara kul att kolla vad de har för nått. MAC är väl ett mellanpris-märke (tror jag) Har köpt endel utomlands där det är billigare och endel hemma. En skugga kostar 140 kr (tror jag).
Nä det är ingen så stor op, och jag blir inte sjukskriven efteråt. Ska bara vara hemma dagen efter op, op blir en torsdag så det är ju även en helg att vila upp sig på.
Håller också tummarna för Caribe! Hoppas att hon kommer in med en glad rapport åt oss under dagen idag!
Härligt med träningen Maskros!!
Kram till er alla!!
Håller tummarna Caribe!!
Maxie: Tack för grattis!!
Håller tummarna för Caribe!
Kul att se alla gamla vihpsare inne för att hålla tummarna också!! Saknar er!
Maskros: tråkigt att höra att det inte är så bra med kärleken. *Kramar om*
Kram till er alla!
Lite ego:
Jag gjorde en sista op igår så nu är jag verkligen helrenoverad "där nere" När dom tog bort mitt myom i juni så vågade dom inte samtidigt vidga öppningen till livmodern så det var vad dom gjorde igår. Det gick jättebra nu när jag inte längre har ett myom som ligger och trycker ihop hela livmodern.
Är så glad och lättad över detta, tyvärr så tror dom ändå inte att vi kan lyckas på "egen hand" utan dom är rädda att äggledarna inte är ok efter alla op som dom gjort för dom ligger så nära där dom tog bort myomet. Så det ser ut som vi får dra igång nytt IFV under hösten. Ska ta kontakt med min fert.läkare nästa vecka och planera in det, ska nog vänta ngn månad till men sen ska jag ta tag i det igen. Är sjukskriven idag för att ta det lugnt efter op men börjar jobba på måndag igen!
Hoppas du får fullt upp hela helgen Caribe! och att du får två små gryn tillbaka på måndag!
Tack Zynk!! Det är så kul när ni kikar in och chattar lite med oss! Ha en nice helg! KRAAAAAM
väntar också med spänning på rapport från caribe! Håller tummarna så de är blåå!!