• zynk

VIHPS VIII

Å tummarna hålles så hårt så hårt för dig och dina ägg Caribe!

• zynk

Heeej!

Caribe FYRA befruktade är ju super - nu håller vi alla tummar som finns så de växer sig stora och fina i skålen . Förresten känner jag en tjej som efter 5 vanliga IVF provade långtidsodling och lyckades då . Ååååååååå va jag vill att det ska lyckas för dig! Kram!

Lilja Grattis här med - inte illa med en egen fl-namnsdag . (Maxie är vår namnsdagsexpert förresten)

Jag har börjat jobba medan A är hemma med sin far. Känns väldigt konstigt men bra.
    Som Caribe skrev så är det inte klokt vad olika våra liv blivit. Vi vill ju så gärna att vi alla blir vispare - men det vet ni ju. Många kramar och pussar till er alla !

• zynk
    Caribe vännen det finns inga ord ... Mina tankar finns hos dig! Kram
  • zynk

Hallå brudar!

Mycket sorgligt men också en hel del hopp härinne!

Infan jag blev så glad att läsa om ditt besök! Och så är jag impad över din sammanställning. Kan tänka mig att det imponerade och underlättade för doktorn också. Vi gick ju på HS och visst är det en stor klinik o man fick träffa olika läkare men jag/vi är ändå jättenöjda. De är proffsiga och verkar ha koll/bra rutiner så det gjorde inte så mycket att man inte alltid träffade samma folk. Och sköterskorna är jättebra!

• zynk

IIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ryser i hela kroppen och ögonen tåras av glädje!!!!!  Graaaaaaaaaaaaaaattis Infan!!! Så himla bra skrivet tickan; Du är dagens glädjepiller Infan !

Svar på tråden VIHPS VIII