• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Spirit

Lillskruttan - härligt att se!!

Bling - det låter som en bra plan.

Ego - verkar inte ens som jag får testa självmedicinering... inget äl-utslag än så länge

• EMND

Lilleskuttan grattis! Hoppas det blir bra om 2 v med!

Truls06, vad fint med en efterlängtad barn... Jag är lite sentimental i kväll så en och annan tår faller... det finns ju hopp...

Natti, natti allihop!

• StoraD

grattis lilleskuttan, härligt!

mamarazzi: ja, men det lät verkligen som att bakteriell vaginos var en slags katarr... suck. på länken du la in häromdagen ser det ut, som du säger, som att det är samma sak. jag vet inte.

det låter som en bra plan Bling! känns det ok nu såhär när du varit hemma ett par dagar? eller är ni mkt oroliga för testresultat och så? många kramar till er, ni har mkt nu. (p.s jag har provkört min dramat här hemma ikväll! jag älskar det! d.s)

• Bebis igen
    Truls: Jo den är bättre..... men jag måste äta Lergigan hela tiden eftersom jag fortfarande mår illa..... men har inte kräkts sen v. 14! LYCKA!! Antar att jag oxå kommer äta tabletterna till förlossningen....men va tusan! Det är ju inget farligt så då får man knapra....

Mamarazzi: Ja, jag har oxå läst det!! Usch.... måste nog ringa till BM o få det kollat, om det verklgien är det??? Men att det kunde leda till MF???? Ojoj, det kanske ger oss massor av svar eftersom jag led av det till o från i 1,5 års...ungefär den tiden vi föröskte skaffa bebis.... o då fick jag ju oxå 3 MF på raken!!

LillaD: Så dåligt uppdaterad nu....men hur går det för dig?????

Cia: Fasen vad du verkar ha energi..... !! Önskar jag ´kunde få lite av dig!!! Känner mig dock mer energisk nu än för någrea veckor sen, alltid nåt!

Lilleskuttan: GRATTIS!!!! Det kommer gå finfint om 2 v. ska du se!!

Ego: Vet inte om jag berättat att vi varit på UL! Lite nervöst blev det eftersom hon inte hittade bebisen magsäck direkt....fick gå tillbaka 2 ggr efter 1 timmes uppehåll för att ge bebis chansen att fylla på den. På 3:e gången hade den minsann druckit lite fostervatten! Blev så lättad..... O sen visade HAN stolt upp lilla snoppen, fleeera gånger...så vi väntar en liten kille!!! Min tredje.... Maken är överlycklig som lite önskade síg en liten kille!! Jag tycker det ska bli cooolt med tre grabbar!
    ♥♥ Thedde -96 ♥♥ Elliot -98 ♥♥ 3 MF, lillebror i magen v. 21 ♥♥
  • Cia o krabaten

Bebis: grattis till lyckat UL!
    Nu är det full fart framåt och nedräkning ju då du passerat halvtid!

Ang mig och energi så försöker jag
    E kräver ju sitt och att man är lite på hugget!
    Och då kan vi passa på att vara nyttig sas.

• Acantha

Låter ganska hoppfullt här inne just nu! Bebisar och illamående! Grattis alla ni!

Själv går jag just nu och väntar på mensen med en väldig värk i brösten. Hade Bim i går, så antingen är det pcon som ställer till det eller är det något annat.

Vågar inte testa mig, vet inte hur jag skulle reagera. Börja vänta på ett nytt mf, eller våga hoppas. Vi skulle ju vänta tills min knuta var borta, men missad det där med skydd någon dag innan ÄL, så möjligheten är relativt stor...

Väntar nog tills på fredag eller i alla fall tills i morgon. Har ju bara haft en normal cykel sen sista skrapningen. Fast ovissheten är jobbig.

• Cia o krabaten

Acantha: Men OJ! Bim och inte testa!
    Låter som mig
    Känner igen det där med att vara rädd för ett plus Kanske är man inte helt redo då? Hoppas du är det om det nu blir plus!

• Acantha

Cia: svårt att vara redo när det bara går åt skogen varje gång man +, visst jag har en liten kille, men de sista mana har satt sina spår. Kommer nog aldrig se ett + som enbart positvt. Försökte i höstas och det varade ju i hela två veckor den glädjen. I våras kom aldrig glädjen, bara oro.
    Får se om jag beger mig ut idag, i så fall kanske. Kan inte köpa gravtest här i byn, för då vet alla det innan jag har testa, så jag måste köra en bit för att köpa ett.

Fast jag hatar att inte veta också...

• Cia o krabaten

Jag vet precis hur du menar. Och alla andra här inne också!

Kan bara säga tat min psykolog var enormt stöd för mig och hjälpte mig verkligen att vara kvar i verkligheten och inte grääva ner mig i oron!

• Bebis igen

WOOOW beundrar att du inte testar!!! Dock så vet jag preciiiis hur du känner, man vill typ inte ens tänka åp det utan vill att 20 veckor springer fram o att man är gravid under tiden..bara av farten! Dock så låter det väldans hoppfullt.....

Acantha skrev 2008-07-09 09:17:47 följande:
    Låter ganska hoppfullt här inne just nu! Bebisar och illamående! Grattis alla ni!Själv går jag just nu och väntar på mensen med en väldig värk i brösten. Hade Bim i går, så antingen är det pcon som ställer till det eller är det något annat.Vågar inte testa mig, vet inte hur jag skulle reagera. Börja vänta på ett nytt mf, eller våga hoppas. Vi skulle ju vänta tills min knuta var borta, men missad det där med skydd någon dag innan ÄL, så möjligheten är relativt stor...Väntar nog tills på fredag eller i alla fall tills i morgon. Har ju bara haft en normal cykel sen sista skrapningen. Fast ovissheten är jobbig.
    ♥♥ Thedde -96 ♥♥ Elliot -98 ♥♥ 3 MF, lillebror i magen v. 21 ♥♥
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7