• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • babblar på

a80: jag trodde att jag skulle klara mej på novalukol Men jag var tvungen att ta nåt annat tillslut. Novalukolen hjälpte kanske lite i 30 min typ
    Men jag tycker också man ska testa det för funkar det så är det ju bra.
    Kul att du hittade en perfekt klänning! Sånt är ju alltid roligt

• fruZ

sorry att jag är lite luddig... ja jag menar att man kan testa Novalucol (som är kategori A) men som BP säger kanske bara hjälper en liten stund. För mig räcker det i nuläget, men det är så klart olika.

• Poppy Lee

Hej alla,

men oj när ni skriver när jag är bortrest , typiskt! Helt omöjligt att läsa igenom allt, har bara skummat.

Grattis till alla som har lyckade vul, har fått behandlingar för slidkatarrer o dyl, ska gå på semester osv!

Beklagar nykomlingarnas mf men välkomnar er till tråden

EGO: Själv sitter jag på hotell med trådlöst internet, har befunnit oss hos svärisarna ett par dagar först, men nu är det Gbg och hotell som gäller, luxus! Älskar hotell.

Min förbaskade ÄL har såklart inte kommit den här månaden heller , jäkligt knäckande att den uteblivit 2 månader i rad (minst), det var ju i mars jag hade mf. Jag testar med stickor, men ingen stegring så långt ögat når. Känns skitjobbigt att behöva vänta tills augusti med att gå till gyn, men det är ju sommarstängt överallt

Vill kolla bakteriell vaginos också, så det kanske iofs är lika bra att inte bli gravid förrän det är gjort, men det är ändå så deprimerande att min kropp verkligen bråkar med mig, blä!

• Cia o krabaten

Hej Poppy!
    Härligt med hotell
    Gillar lillan det? E älskar semester och restaurang

• Poppy Lee

a80: jag har också tänkt att det är lustigt eller hur man ska säga, att vi är så många från Uppsala här! Och lite otäckt också, visst, det är säkert en slump, men ändå lite märkligt att vi är så många med flera mf från Uppsala. Statistiskt sett (men nu funkar ju inte FL så, jag vet ) borde andra städer, t ex Gbg och Malmö (*vinkar till lillaD*) vara mer representerade i tråden än vår kära hemstad.

Cia: jag är ingen häst- eller baskettjej, men däremot gick jag på Katte - någon mer?

• Cia o krabaten

Poppy: Med resten av mina musikklasskompisar då
    Själv gick jag på Fyris.

Dte kasnke är det hårda vattnet i U-a som är boven

• Poppy Lee

Cia: Ja, lillan blev superglad över hotellet, hon fick en goodiebag med glasskuponger (mitt präktiga jag uppskattade det inte, men det rationella jaget jublade över att hon höll sig nöjd - och mätt - medan vi packade upp).

Även jag är mäkta glad att ha tillgång till rinnande vatten, riktiga sängar och internet Svärisarnas stuga i all ära, men den har inte så många "mod cons" utan det är ett enkelt och naturnära liv som levs där. Inte riktigt min melodi, hehe

• Idun 78

a80: Tack, nu förstår jag bättre! Jag får väl testa först med Novalucol, och funkar inte det får jag gå över på tyngre grejer.

Poppy: Jävla skit ÄL. Din och min mens har ju gått ganska hand i hand, segdragna historier är de, och eftersom du inte har haft ngn ÄL kanske inte jag heller har haft det? Efter semestern får jag nog börja med stickor jag också... Ja visst är det lyxigt med hotell, jag ska över till Köpenhamn en natt, och bo på hotell jag med.

• Idun 78

Hej då allihopa! Nu släcker jag ner igen. Vi ses om en vecka!

• StoraD

men poppy, vilken dag i cykeln är du på nu? kanske är det för tidigt?

trevlig resa idun!

hur är det BP?! hur var det, ska du äl-testa denna månad?

skönt att du hittade klänning a80!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7