babblar på skrev 2008-07-09 10:42:19 följande:
Acantha: jag hoppas att du får ett plus(för jag antar att du egentligen vill det) och att det funkar hela vägen för dej. Förstår din
oro.Ni som fått barn efter alla mf...känner ni att ni vill ha fler? Gå igenom oron igen?
Jag känner spontant att jag inte orkar gå igenom det igen...nu har ju jag 2 barn o 1 till på väg. Make nöjer sig med 1 barn har han sagt.... han är nog glad överhuvudtaget att vi lyckades till slut. Eller, så vågar jag inte skriva men att det ser ut (hittills) att vi lyckats.
StoraD skrev 2008-07-09 11:22:27 följande:
hej på er, Acantha, håller tummar för plus!mamarazzi: håller tummarna för att mensen ska komma snart!BI: grattis till lyckat vul! BP, 6 dagar till BIM, men nu känner jag mig jätteorolig...EGO: jag har precis hämtat ut min Dalacin idag och så läser jag i FASS före förskrivare att det inte ska tas under första trimestern. Nu vet jag ju såklart inte om jag är gravid, BIM om 5-6 dagar först...men jag blir ändå jätteorolig, tänk om det påverkar? Ska jag ta dem ändå? vad tycker ni?
www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....
Tror som BLING, har ingen inverkan så tidigt iaf! Åh vad jag ska börja hålla tumamr för dig nu gumman!! Vet du hur länge det tog innan jag förstod att du var LillaD nu när du ändrat din barbapappa gubbe till en monchichi *tröga jag* kramar
hella73 skrev 2008-07-09 12:09:42 följande:
Hej! Har överlycklig upptäckt att vi kan utnyttja grannhusets trådlösa internetGrattis lillskuttan och BI till lyckat vul/ul!Välkommen hem till Svecia Bling!Hoppas på plus Acantha!LillaD, tror inte jag skulle ta medicinen om det står så. Jag hoppas ju så på ett plus snart!Har nog inte skrivit att jag sjukskrivit mig hela den här veckan. Har ju haft 5 panikångest-attacker senaste tiden och 2 av dem på jobbet. Rädslan att få dessa attacker bland folk känns jättejobbig. Det var därför vi bestämde att åka till Gotland en vecka tidigare för att jag skulle få vila. Kuratorn jag träffade trodde att jag kunde lida av post-traumatiskt stressyndrom. Ska gå och prata med kurator på både vc och kommunhälsan när jag kommer hem.Det är iaf rätt lungt och skönt här. Sitter i ett gammalt kalkstenshus ute på en hed, så jag ska inte klaga.
Uscha.... jag hade själv panikångest i 20 årsåldern, under tiden jag väntade första pojken! Det var vidrigt...jag levde så begrändat så usch, förstår precis vad du går igenom! Känner att det inte alls är konstigt att såna som vi får PÅ eftersom man haft det så tungt med alltm an gått igenom... själv hade jag då haft 1 MF och 2 X på raken!!
Tog ca 1 år för mig att komma "över" det, mycket att utsätta sig för de ställen och situationer som gjorde att jag fick PÅ. Succesivt blev det bättre.... viktigt att du får träffa nån bra o prata med tror jag. Hoppas det lämnar dig snart! Hemska PÅ!