• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten

Tänker på alla med undersökningar idag.
    Lilleskuttans Vul, LillaD's gyn och Blings make.
    Ledsen om jag glömt ngn mer.

DND: Härligt tat komma i brallorna! Bra jobbat!

HK: hur är det med dig?
    Har inte koll på hur du ligger till med din IVF, men var det så att det inte gick denna gång? Inget plus eller har jag missat mer?

• HoppetKärleken

Cia: Nä inget plus så långt ögat kunde skåda sista IVF:en heller i juni...nästa gång blir nångång i okt-nov och väntan känns oändlig. Börjar allvarligt tveka om detta någonsin kommer gå, har även börjat tveka på att jag någonsin varit gravid, känns om jag bara drömt om vul:et det lilla pyret i magen med tickande hjärtat, skum känsla...

Något namn på fölet ännu?

• Cia o krabaten

HK: Ständigt denna väntan Trist att det inte lyckades, man kan väl inte göra annat än fortsätta hoppas gissar jag.
    Hur mår du annars med dina mediciner?

Ang fölet så luter det åt Red Hot Chili, men kallas Chili
    Röd och hetlevrad

• HoppetKärleken

Chili vilket bra namn kan tänka mig att det passar om det är rött och hetlevrat...

Nä hoppet är väl det sista som överger människan, det heter ju så i alla fall... Ja angående mina andra mediciner, går det inte så bra förutom att TNF värde fortfarande håller sig på bra nivå med humiran (9.1 sist jag tog det) lederna inte okej så nu ska jag läggas in i augusti då läkarna inte förstår varför jag är så dålig trots all medicinering..

• Cia o krabaten

HK: Tänk om du bara kunde få plussa nån gång och sedan återgå till dina normala mediciner så du får må bra igen också.

• StoraD

Bling, jag tänker på er idag och hoppas på ett positivt resultat av Mr Blings röntgen.
    Lilleskuttan, samma sak här - håller tummar och tår!

Cia: coolt namn!

mamarazzi: UNO?!! *skakar på huvudet* nä, jag spelade det mktk förr, men jag blir irriterad på att man inte kan gå ut med fuskkort. man har ju alltid dom kvar på slutet tycker jag! jag ska till gyn i e.m och jag har skrivit en fusklapp med bl.a. frågorna, "kan man testa hemma m apotekets test" finns det ngn receptfribehanling"

HK: det kommer visst ska du se! du är ung och du är under behandling, du gör allt som står i din makt och mer kan du inte göra ju! Vad händer i augusti? ska de göra prover under observation?

en fråga till mina kloka tråd-töser: jag jobbar ju omväxlande på bibblan i Malmö och mitt kontor i Lund. Varje dag bär jag en tung väska med laptop + en massa böcker. Igår slog jag rekord i tung väska och idag har jag lite ont i ryggen. Tror ni dessa tunga lyft försvårar/hindrar mina försök att bli gravid? som igår, på ÄL +7, kan mitt tunga lyft igår kväll ha hindrat ägget från att fästa? tacksam för svar på en dum fråga...

• Bling1975

Nu är röntgen avklarad så nu är det bara en nervös väntan till läkarbesöket kvar. Skrikandes

Cia - har jag förstått rätt att det är en liten pojke ni väntar på? Vi har inget pojknamn heller men en hel hög med tjejnamn. Svårt! När är det dags?

Mamarazzi - man har väl alltid rätt att gnälla lite när man har varit med om det här helvetet!

HK - på något konstigt vis så orkar man vidare trots jävla skit IVFer och mf. Hoppet lever ju vidare att vi nån gång ska lyckas! Men jobbigt att du är så dålig nu trots allt. Hoppas det ordnar sig! Kram

Ska se om jag har missat telefontiden eller om jag kan ringa och boka tid för utredning nu...

Stitch längtar efter Lilo
  • Cia o krabaten

Lillad: Nej det skulle jag inte tro. tror att E är tyngre än din väska
    Vet att man nojar och letar svar öerallt, men nej.

• jazzy
    Cia o krabaten skrev 2008-07-07 22:32:25 följande:
    De står på min lista!Och Isak och LeoM har tveksamt men inte nej till Viggo och Sigge. DÄr är vi närmast varandra.Jaja, en annan dag.Nu ör dte godnatt!
    Isak ligger mig varmt om hjärtat,skulle vår lille kille hetat...om vi inte förlorat honom.
    Måns
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7