• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten
    jazzy skrev 2008-07-07 22:30:45 följande:
    Wiggo & Hugo gillar jag!!
    De står på min lista!
    Och Isak och Leo

M har tveksamt men inte nej till Viggo och Sigge. DÄr är vi närmast varandra.
    Jaja, en annan dag.
    Nu ör dte godnatt!
  • StoraD

god natt söt-Cia! kramar till jazzy också!

• fruZ

hahaha, LillaD, du är så GAMMAL! men du har verkligen humorn i behåll som tur är!

nu börjar det likna nåt på killnamnsfronten. Hannes och Hugo gillar jag. Men eftersom jag är halvfransk så blir alla namn på H lite konstiga i den delen av släkten...

ja, vi är rätt duktiga på att hitta på saker, ibland iaf, känns oxå som en del av ta en stund i taget-grejen.

nu är han på väg att gå och lägga sig och jag borde egentligen vara vaken 2-3 timmar till. trist! men jag kan ju alltid gå och lägga mig och hålla honom vaken...

so, bye-bye!

• StoraD

snusk-a80!! *mutter* dagens ungdomar... *mutter mutter*

• HoppetKärleken

Oj oj oj va ni skriver här inne hinner man ju inte vara på jobbet en hel kväll, det tar ju evigheter att läsa alla inlägg

Snozie välkommen tillbaka vi har tänkt på dig!

Bling välkommen hem, förstår att det är med blandade känslor att landa i sverige och verkligheten. Ska tänka på er massor i morgon och hålla alla mina tummar och tår för att allt ser bra ut på röntgen. *kramis*

• EMND

God morgon! Tänker önska alla en bra dag! I morse kom jag i mina 3-års gamla byxor. JIPIIII! I kväll ska jag gå på bio och se Sex and the City.

• HoppetKärleken

Godmorgon känns som det är en bra dag idag DND det glädjer mig, härligt att komma i gamla byxor och ännu bättre att ha en trevlig bio att se fram imot

• mamarazzi

Finessan: Men det var just det med min bakteriell vaginos - inga symptom alls! Visst är det ett litet halmstrå men vissa studier visar visst att man kan få tidiga missfall om man har det. Skadar ju inte att kolla up och eliminera.

Ang. amning så var jag napp mellan kl 18-01 varje dag. Suck! Resten av dagen gick bra. Dottern vägrade dock ta både flaska oc napp. Jag sur?! skitförbannad! Ang. vagnen så tenderar de väl att vara nöjda i den då det gubbar så mysigt och man är ute i härliga friska luften?! Som sagt annars är det bara att hiva fram brösten som de andra säger här. Jag gillade dock aldrig det och vande mig inte men man måste vad man måste.

lillaD & a80: jag älskar UNO! Den då?

DND: Grattis till brallorna.

Bling: Så att din man ska på undersökning idag. Jag håller tummarna. Låter jobbigt... *skäms över att jag gnäller*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7