• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • AHöst

Finessan, Henry's tuttbehov var inte sa stort nar han var liten. Han at regelbundet men nar han var liten var det mest for att ata tror jag. Det blev lite mer nar vi var pa nya stallen sa da var det ju ocksa for trygghet.

Nu nar han ar aldre ar jag desto mer napp pa natterna. Lite jobbigt kan det vara men det gar i perioder och ofta ar det latt att marka att det ar nar det ar nya tander, forkylning, allergi, spannande dagar, nya manniskor... Sa ganska ofta. Men an sa lange kanner jag att det verkar ju vara nagot han behover sa da kanner jag att jag vill kunna ge honom det. Till en viss grans forstass, annu har han bara snuddat vid min grans.

Vad galler vad man gor om de borjar skrika och vill ha tutte nar man ar ute och gar. Da hittar man narmsta parkbank eller stubbe och slanger fram den. Man vanjer sig...

Om hon har mycket narhetsbehov sa rekommenderar jag starkt att anvanda sjal. Eller ja, jag rekommenderar sjal starkt i vilket fall som helst i och for sig.

• Cia o krabaten

LillaD: Hej hej! *Kram* Hoppas det gick bra idag

Bling: Välkommen hem, trist med verkligheten dock, förstår att smekmånaden var underbar och skönt att koppla bort allt!
    Håller tummarna för lyckad rtg.

Finessan: Napp vet jag inte så mycket som mjölkbar
    E käkade ju varannan timme ungefär så jag har ammat på de konstigaste stllen
    Bara att hitta första bästa sittställe och amma!
    Vad gör man?
    Med en amningströja tycker inte jag att folk har ngt att klaga på alls faktiskt!

• Lilleskuttan

tack för alla era tummar.. Jag ska inte vara där förän på em så jag får gå hela långa dagen och vänta..

• Finessan

Känner mig bara så osäker på amningen än att jag fasar för om hon vill ha tutte ute. Än så länge tillåter mina fogar inga längre promenader och förhoppningsvis sitter amningen klockrent när det är dags för det.

Tack Cia och Ahöst.

Nya foton på Vida i mitt galleri.

Än har den feta damen inte sjungit
  • StoraD

naaaw vilken sötnos finesssan! kortet där hon tittar på sin fotande pappa var ju helt underbart! hjärtat bara smälter...

• Finessan

Tack lillaD. Kyss

Än har den feta damen inte sjungit
  • strumpan73

Vad underbart söt hon är Finesssan. Skönt att ammningen har börjat fungera. Det är så roligt att läsa i din blogg. Jag har en målbild där jag går på promenad med den lilla i den nyinköpta vagnen-längtar så. Det måste kännas så speciellt där man kommer med det käraste man har.
    Hur har ni gjort med försäkringar, vi har börjat läsa in oss på vänta barn och gravid försäkring?

Hoppas att allt har gått bra lilleskuttan, jag tänker på dig. Det tar verkligen på psyket att gå igenom kontrollerna. Man förbereder sig på det värsta varje gång.

• strumpan73

Föresten är det fler som har problem med att söka gamla inlägg?

• Snozie

Ho ho....hoppas ni inte är arga på mig för att jag varit försvunnen under x antal månader... . Behövde tid för mig själv. Sura över det sista mf. Nu har jag surat klart... GRATTIS alla som fått barn och ni som blivit gravida. Tröst kramar till er som det inte gått så bra för. Nu skall jag försöka vara tillgänglig lite oftare...Kram

• fruZ

Hej Snozie! Kul att se dig! Hoppas att du har hunnit hämta dig lite.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7