• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • mulan

Tack gumman!

Hur är det med dig nu. Det var länge sedan jag såg dig. Hur går det för er??? Kram!

(¯°?.¸♦ VET INTE VAD JAG SKA TRO ♦¸.?°¯)
  • Bling1975

Vi har haft det lite jobbigt efter det 3:e missfallet. Min man fick ju testikelcancer mitt i allt elände och är nu steril på måndag vet vi dock om den har spridit sig eller om vi kan pusta ut en stund.

Vi har tagit en liten sommarpaus och åkt på vår drömresa och passat på att gifta oss, det var skönt med lite annat fokus.

Vi ska köra igång en missfallsutredning i höst och hoppas att det vi har i frysen räcker till en bebis. Man får leva på hoppet.

Ska ni köra igång i höst igen?

Stitch längtar efter Lilo
  • mulan

Ja just det. Nu när du skriver det så kom jag ihåg det med cancern. Ni har verkligen haft otur . Hoppas verkligen att ni får er efterlängtade bebis nästa gång. Hur många har ni i frysen? Blir det spermiedonation annars eller? Kramar!!!!!

• Bling1975

Vi har 3 embryon och ett 50-tal spermier kvar. Vi är öppna för både spermie- och äggdonation vid behov så vi får väl se vad utredningen visar...

Kram

• hella73

lillaD, jag försöker allt jag kan att inte känna efter.
    Har bara väldigt svullen mage, yrsel, spända bröst ocg sura uppstötningarFlört

Men med min tur så är det väl bara mensen som är i antågande.

Den svullna magen kan iofs bero på att bajstanken här på landet är fullFörvånad så vi måste gå till grannen och låna toa, rätt jobbigt när man redan har problemmage.

Sitter nu och väntar på att den efterlängtade tankbilen ska dyka upp, roligare kan man ha.

Ursäkta skitsnacket, men detta är just nu ett stort problem för migFlört

• mulan
    Bling1975 skrev 2008-07-11 11:37:39 följande:
    Vi har 3 embryon och ett 50-tal spermier kvar. Vi är öppna för både spermie- och äggdonation vid behov så vi får väl se vad utredningen visar...Kram
    I så fall ska ni nog klara av både första och syskon . Lycka till! Kram!
  • Cia o krabaten

Hje hej

Pyret hade inte vänt sig rätt så det blir UL och ev vändningsförsök på tisdag nu.
    Vet inte om jag orkar med att försöka vända...
    M är väldigt tveksam och vill inte att dte ska finnas minsta risk för Pyret! Då vill han ha snitt istället...

• Bling1975

Cia: Håller tummarna för att liten har gjort sitt jobb till på tisdag! Snart är det väl dags?

• Cia o krabaten

Mmm, borde bli snitt i början av augusti om det ska bli det.

• lucki

Cia o krabaten skrev 2008-07-11 13:39:26 följande:

Hje hejPyret hade inte vänt sig rätt så det blir UL och ev vändningsförsök på tisdag nu.Vet inte om jag orkar med att försöka vända...M är väldigt tveksam och vill inte att dte ska finnas minsta risk för Pyret! Då vill han ha snitt istället...
    Hoppas att liten vänder säger innan tisdag
    Jag blir så glad att se att du kommit så långt att du snart ska få en liten.
    Kanske finns det hopp för mig med efter allt.
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7