• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • IsadorasMamma

Jag har en bula, men jag är jättesmal så det är bara benet som sticker ut, så är det dult med bulle så får jag väl raspa bort benet eller bli lite fetare så den inte syns..
    Varfrö bry sig?

• Anonym (TS)

Just vad jag känner.
    Fan, vet inte alls hur jag ska göra.

Anonym (mjuk) skrev 2007-11-27 22:49:41 följande:

Jag har haft problem hela livet med denna mjuka-runda-höga hemska kulle. Jag förstår dig hur det känns när man inte vill gå och visa sig för en doktor. Sen är jag rädd för komplikationerna med. Jag badar inte i badhus, kan inte ha korta tröjor eftersom den syns då.Tyvärr kan jag inget säga som tröstar dig förutom att det finns fler+ att det finns killar som tycker det är fint.Eller som jag fått erfara, det är ju en skön kulle att ha handen på...haahahah
  • Anonym (TS)

Ett kraftigt venusberg.

Pillemin skrev 2007-11-27 22:50:27 följande:
    Öh, vad är en bullfitta? (:
  • Themis

Men ÅÅÅÅH om en fullt vuxen man (inte en snorunge som har kuk) skulle dumpa dig över det då är det ju han som är dum i huvet.

Inget att spilla krut på, gone, väck idioto!

Det du behöver jobba på är ditt självförtroende för osäkerhet lockar tyvärr ofelbart till sig skitstövlar.

Du väljer.
    Du bedömer.

Inte tvärtom.

Det finns tusentals män därute, nöj dig inte med första bästa och framförallt inte med en som börjar dilla om plastikkirurgi innan du har fött åtminstone tre barn och tuttarna hänger vid knäna.

För vet du, en dag blir vi alla gamla och ganska fula, men det vi har i skallen blir kvar betydligt längre. Hitta en kille med vacker hjärna och personlighet istället.

• Eisa

Men TS, skaffa såna här bikinitrosor med liten kjol på, om du skäms

Bullfitta är INGET som killar bryr sig om! Sluta hacka ner på era hela normala underliv.

• Anonym (japp)

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:49:43 följande:

Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:
    Varför förutsätter du då att de flesta killar bryr sig om sådant då?

Jag har haft en del partners i mitt liv och INGEN har brytt sig att jag har en bulle.

Jag gillar min bulle, som gett mig mycket lycka, glädje, tillfredsställelse (både min och andras) och som klämt ut 2 barn.

NJUT av din bulle istället för att skämmas!
  • homemade

Det kostar inte mer för det är ett litet ingrepp, har gjort lite annat smått och gott, dock inte intimkirurgi.
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:48:41 följande:

Hur vet du det? Polen åker jag inte till iallafall.Om det nu blir av med en sån operation blir det i Sverige.
  • Anonym (mjuk)

TS: Jag funderar på att snygga till den, tex en tatuering eller som jag gjort förut, raka ett roligt mönster. Jag har olika stora bröst, ja satt en ring i "lilla" bröstet. Nu är det lite drastiska grejer om man inte gillar sånt.
    Ett tips är strech jeans klädesväg, de döljer bullen och man kan ha korta tröjor om man hittar de rätta jeansen (det finns låga).
    Men psykiskt är det jobbigt.
    Jag varnade killen min innan sex och sa "ja har ett enormt venusberg, bli inte chockad"

• Anonym (TS)

Tack alla som skrivit! Nu ska jag sova, men det var skönt och få "prata" ut lite. Tack!

• Anonym

herregud, hur kan man bry sig om det? Ett kvinnligt underliv är inte en slät springa, det är bulligt och härligt och allt möjligt.

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?