Har du en "bullfitta"?
Precis, det brukar kallas "bullfitta."
Precis, det brukar kallas "bullfitta."
Okej, hur blev resultatet?
Nej, men jag skäms över att det syns så mycket.
Har man tighta byxor så syns det liksom att det är en liten bulle där och jag hatar det.
Jag vill inte att min kropp ska se ut så.
Jag har inte badat på säkert 14år pga. att jag skäms över det och det syns ännu mer när jag har bikini. :( Saknar så och kunna bada.. Kan inte ens åka utomlands, då undrar dom varför jag inte badar? Ja, vad ska man säga?
Jag mår verkligen jätte dåligt över detta. Det har gjort att jag inte har vågat träffa några killar heller.
Så just nu har jag ju fan inget liv alls! Och jag önskar bara den kunde bli mindre.
Jag med, mår fortfarande så jäkla dåligt över det! Kommer nog aldrig acceptera den. :(
Ja, sen vet man ju inte hur resultatet bli heller..
Jag är inte överviktig och jag har gått ner ganska mycket i vikt nu i hopp om att den skulle försvinna, men nej. Syns bara mer nu när jag blivit smalare..
Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:15:36 följande:
Jag vet att det finns både tjejer och killar som tycker det är snyggt, men jag mår verkligen dåligt över den..
Och jag vågar aldrig ge mig in i intimasituationer med killarna jag har träffar pga. att jag skäms över det.
Kommer aldrig kunna träffa en man heller pga. detta. :(
Anonym (Dude) skrev 2007-11-27 22:18:52 följande:
Kommer aldrig gå på en strand i en av dom där snygga bikinisarna, kommer aldrig känna mig attraktiv eller sexig framför någon alls. :( Allt pga. den där jävla bullen!
Jag får fullt med kommentarer av killar att jag har vackra ögon, fint hår och en sexig rumpa. Sen har jag VÄLDIGT stora bröst och jag är en jätte snäll tjej som säkert skulle kunna ha haft ett lyckligt förhållande nu om det inte var för bullen... :,(
Det är inte så bara, det kostar säkert en hel del och jag har ju ingen aning om hur resultatet blir.
Dessutom ska jag stå framför en plastikkirurg och visa mig naken, vilket jag ALDRIG gjort för någon.
Jag ska visa det jag skäms så mycket för, jag kan aldrig tänka mig att göra det...
Så, det är inte så bara och göra det.
Jag är 20år och jag vill inte prata med någon, skäms och prata om det. Därför jag startade denna tråd för att jag kan vara anonym, det kan jag inte hos en kurator.
Vet inte hur jag ska göra, för snart orkar jag inte länge till..
Det här begränsar ju mitt liv. Jag har inget liv just nu!
FAN. Önskar jag inte hade denna bulle.
Det är ju inte så bara och plastikoperera sig.
Det kostar mycket pengar, jag vet inte resultatet och jag måste visa det jag skäms över för första gången någonsin.
Jag har aldrig visat mig naken framför någon, så det är inte så bara och göra en plastikoperation.