• Eisa

Men TS, skaffa såna här bikinitrosor med liten kjol på, om du skäms

Bullfitta är INGET som killar bryr sig om! Sluta hacka ner på era hela normala underliv.

• Eisa
    Anonym (mjuk) skrev 2007-11-27 22:58:29 följande:
    TS: Jag funderar på att snygga till den, tex en tatuering eller som jag gjort förut, raka ett roligt mönster. Jag har olika stora bröst, ja satt en ring i "lilla" bröstet. Nu är det lite drastiska grejer om man inte gillar sånt.Ett tips är strech jeans klädesväg, de döljer bullen och man kan ha korta tröjor om man hittar de rätta jeansen (det finns låga).Men psykiskt är det jobbigt.Jag varnade killen min innan sex och sa "ja har ett enormt venusberg, bli inte chockad"
    Hahahahahahaha! Vad coolt sagt
  • Eisa

Bli gravid! Då blir magen större än venusberget och man ser icke-bullfittig ut! Skitbra!

• Eisa
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 11:53:29 följande:
    hade aldrig haft tajta byxor på mej om jag hade haft bullfitta, uch vad äckligt jag tycker det ser ut!
    Äckligt? Vet du vad som är äckligt? Mögel, maggots och skalbaggar i gammalt mjöl... Inte ett friskt underliv.
  • Eisa
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 12:04:48 följande:
    det ser äckligt ut för att det sticker ut en stor fet grej, det ser helt enkelt osmakligt ut!
    Men man ska väl inte smaka på den heller.
  • Eisa
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 12:43:43 följande:
    ja det gör ju alla!
    Ja, det har jag och mina kompisar också gjort haha
  • Eisa
    Loyden skrev 2007-11-28 12:51:38 följande:
    Jag och mina 4 vänninor äter lunch jämt. Sitter då mitt i stan och kikar på folk.Vi är nog mer öppna än dem flesta och diskuterar allt. Men vi säger då aldrig "där kommer en bullfitta" och har aldrig sagt heller. Kanske för att vi är lite mer respektfulla än andra då? Och kanske för att en i "gänget" just har en bullfitta. Hon mår dock inte dåligt för det längre! Men dem som går förbi kan ju må jätte dåligt för att dem har det!Man har väl bättre saker för sig än att spana in bullfittor på stan?? =/ Vi är dessutom såna som inte säger saker om folk om vi inte kan säga det direkt till personen vi pratar om. Och visst springer man inte fram till en person för att berätta för henne att hon har en bullfitta? Vi kanske bara är tråkiga då? För att vi inte diskuterar och lägger märke till att folk har bullfitta?
    Nej vaddå man är väl bara olika, lägger märke till olika saker
  • Eisa
    Loyden skrev 2007-11-28 13:08:04 följande:
    Ja självklart är det så. Det har du rätt i! =)Men då undrar jag vad ni får ut av att kolla in folks skrev? Är bara nyfiken nu ,för jag kan verkligen inte förstå vad man får ut av det. Är det för att dölja sina egna små fel? Eller bara en "kul" grej att reta dem som redan mår dåligt? Känns bara inte så moget att sitta och diskutera sånt över lunch!? Inget illa emot dig men blir nyfiken på vad folk tänker med och hur man kommer fram till att man ska kika in och fundera på hur folk ser ut mellan bena? -Hej ska du hänga med ner på stan och fika?-Ja men bara om vi kollar in bullfittor!? -Självklart ska vi göra det. Det gör ju alla!

För det första säger man inte till personen det berör, det är som vanligt skvaller, typ "kolla varför har hon så tight tröja med den där magen?" eller "Oj vad blek hon är". Saker som utmärker sig på folk brukar man ofta kommentera... Och har en tjej värsta snoppliknande bullen mellan benen så blir det lätt att det kommenteras också.

Det är absolut inget man "planerar" att kolla på.

• Eisa
    Loyden skrev 2007-11-28 13:30:49 följande:
    Men allt det du nämner är ju helt normalt? Blek är man ju på vintern? Solarium har inte funnits i ALLA år.. Förr skulle man vara blek på vintern. Det hör ju till! Finns också dem som inte kan få färg av solen? Har man stor mage kanske man inte kan hitta en tröja som inte sitter tight? Eller så är man bara nöjd med sig själv och känner att man trivs i dem kläderna. Vilket man ska vara! Men jag tycker inte det blir lätt att kommentera om en tjej har något som "står ut". För jag sitter inte och kollar in folk mellan bena. Så enkelt är det! Tycker inte heller att någon ska behöva utsättas för att folk stirrar och kommenterar hur man ser ut mellan bena! För dem som mår dåligt är det ju jobbigt att bara gå ut. Och sen sitter ni där och pratar strunt. Oviktiga saker som bara gör att människor mår sämre. Hade det inte funnits sånt struntprat hade detta land kanske varit lite bättre. Man måste inte se ut på ett speciellt sätt för att bli accepterad! Man ska bli accepterad hur man än ser ut! Man ska inte behöva känna att folk ska kommentera någon del av ens kropp när man går ut på stan. Där går det för långt! Inte konstigt att folk får socialfobi och låg självkänsla när folk bara hjälper till att berätta hur många fel man har på kroppen. Förstår inte heller varför man ska behöva se ut på ett speciellt sätt för att slippa struntprat bakom ryggen! Enligt mig är det bara löjligt! Ska ta upp detta på nästa tjejkväll då vi är ca 25 personer. Ska bli intressant att höra vad dem har att säga. Då är vi också i åldrarna 19 till 55.Men nu hamnar vi OT här. TS var stolt över hur du ser ut. Verkligen!!! Du har inget att skämmas över. Inte heller något att må dåligt över! Försök vara stolt över att du är som du är!
    Okej du och dina vänner kanske inte skvallrar och pratar snusk och konstigheter. Men det gör vi Och det är ingen som mår sämre av det eftersom det stannar mellan oss.
  • Eisa
    Loyden skrev 2007-11-28 16:45:11 följande:
    Vi pratar så mycket snusk det bara går. Vi skvallrar och pratar konstigheter men inte så någon annan blir drabbad av vårt "skitsnack". Vi pratar till exempel inte skit om någons underliv när dem går förbi fönstret vid fiket vi alltid sitter på.Men annars pratar vi om ALLT. Vi kan prata om underliv om det nu skulle vara så (ser i och för sig inte någon charm i det).?! Men vi säger ALDRIG -Men gud vilken bullfitta hon har! När någon speciell går förbi, just pga att denna person inte ska bli sårad. Det handlar inte om att det ändå stannar mellan oss utan det handlar om att när vi ser olika människor med olika "konstigheter" så är dem fortfarande värda respekt. Eller har jag fel? Spelar väl ingen roll om dem hör eller inte! Tänk dig själv, om ett tjejgäng skulle sitta och asgarva åt dig när du gick förbi,pekade lite styggt och sa någon spydig kommentar. Det gör inget då? Visst du hör inte exakt vad dem säger men man känner när folk stirrar,och man vet att folk pratar även om man inte hör dem. Tror inte du skulle le tillbaka mot dessa! Det är ju sånt här som gör att mobbning blir en "poppis" grej. När vuxna människor kan titta ner på andra människor för att dem är annorlunda. När VUXNA människor sitter och viskar och ska kommentera varenda människa som är lite annorlunda. Om ni ska snacka skit om alla som har något annorlunda måste ni ha MYCKET att snacka om med tanke på att varenda människa har något som är lite speciellt. Ni har aldrig tittat på er själva och sett något som inte är "perfekt" ?? Varför inte bara acceptera att alla är olika. Tror inte du är helt perfekt när du tar av dig alla kläder, precis som jag inte är det! VI har alla något som ser lite annorlunda ut! ALLA! Precis som -Högbergarna- skriver. Hur ser ni att personen har en bullfitta under byxan? Och vart är det intressanta? Vart sitter njutningen av att snacka skit om folk som kanske mår dåligt?Nu tycker jag att du klär ut dig(till något som du vet att NI skulle kommentera om ni såg) och går ner på stan och ser hur folk behandlar dig. Eller lägger 4 par sockar i byxan för att se hur folk reagerar på det! Så kanske du förstår att det inte är lätt att ha något som folk ska snacka skit om.Jag har själv aldrig varit i en sådan situation, MEN jag tänker ändå behandla ALLA med respekt tills dem visar att dem inte förtjänar det. På vilket sätt är man annorlunda som person om man har en bullfitta,tight tröja när man är mullig,kort kjol när man har stora klumpiga ben,när man har finnar,när man har jaa vad fasiken som helst! Du får gärna svara på det!
    Men alltså... Jag får en utskällning som om jag vore Hitlers hantlangare. Vi pekar inte och håller på.

Man skvallrar om olika saker och ja, människor är värda respekt men skvaller, prat om andras kroppar och skitsnack kommer ju alltid finnas.
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?