• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym (TS)

Jag är 20år och jag vill inte prata med någon, skäms och prata om det. Därför jag startade denna tråd för att jag kan vara anonym, det kan jag inte hos en kurator.

Vet inte hur jag ska göra, för snart orkar jag inte länge till..
    Det här begränsar ju mitt liv. Jag har inget liv just nu!
    FAN. Önskar jag inte hade denna bulle.

JooCee skrev 2007-11-27 22:29:26 följande:
    Om det begränsar sig så pass mkt skulle jag föreslå att du gick och pratade med någon, kan vara skönt att ventilera och bolla tankar o känslor om sånt här. Hur gammal är du? En kurator på din ort kanske kan hjälpa dig komma till rätta med din ångest?
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:33:41 följande:
    Det är inte så bara, det kostar säkert en hel del och jag har ju ingen aning om hur resultatet blir.Dessutom ska jag stå framför en plastikkirurg och visa mig naken, vilket jag ALDRIG gjort för någon.Jag ska visa det jag skäms så mycket för, jag kan aldrig tänka mig att göra det...Så, det är inte så bara och göra det.
    Har inte sagt att det är "så bara". Men hur ska du annars få hjälp? För om du nu upplever det så här illa får det konsekvenser i din vardag och då är det dax att söka hjälp. Och jag är rätt säker på att andra inte upplever det lika hemskt som du gör, och plastikkirurgen har nog sett det mesta. Jag tror inte det tillhör de dyraste ingreppen faktiskt?
  • Nacka

ärligt talat tjejer, har ni någonsin hört en snubbe kommenterat en bullfitta? har man väl kommit så långt att man ser en fitta så finns det ingen kille som bryr sig om hur den ser ut då vill man bara in.

• Anonym (TS)

Det är ju inte så bara och plastikoperera sig.
    Det kostar mycket pengar, jag vet inte resultatet och jag måste visa det jag skäms över för första gången någonsin.
    Jag har aldrig visat mig naken framför någon, så det är inte så bara och göra en plastikoperation.

essamino skrev 2007-11-27 22:32:24 följande:
    En bullfitta är ju när venusberget eller vad det nu heter står ut..så det beror ju inte på fett eller hur mycket man väger. och det går inte att fettsuga bort, för då har man ju inte en bullfitta utan bara mycket fett där. Men om det stör dig så mycket som du beskriver så får du väl fixa nån plastikoperation?
  • essamino

Okej så du vill inte plastikoperation..och du vill inte gå till någon slags kurator för att prata om ditt problem..vad kan vi göra för dig då?? är det inte bättre att prata med någon som kan hjälpa dig...??

• Anonym (TS)

Nja, med mycket fett på. Men bara just där..

Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:33:26 följande:

Ok. Så du är smal med en bullfitta. Då förstår jag ditt problem. Då är det inte fett där utan benet som man har där som står ut mkt då?
  • JooCee
    Eisa skrev 2007-11-27 22:37:22 följande:
    img.aftonbladet.se/noje/0602/18/NOJE-18s34ben...Enligt folk på Flashback har Linda Bengtzing en bullfitta på denna bild. Que? Vad tror de att man har för fitta då? En som inte syns alls? Herregud det heter venusBERG för att det står ut!
    ja, det där var ju faktiskt helt sjukt! så där ser väl varenda människa ut.. ursäkta mig att jag har ett ben under huden lixom
  • Anonym (japp)

Jag kan nog lova att om du väl kommer till ett intimt möte med en kille/man, så bryr han sig inte det minsta om att du har en bulle där.

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?