• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym (TS)

Jag är inte överviktig och jag har gått ner ganska mycket i vikt nu i hopp om att den skulle försvinna, men nej. Syns bara mer nu när jag blivit smalare..

Anonym (Nina) skrev 2007-11-27 22:15:36 följande:

Får man inte det om man är överviktig? Går man ner i vikt så borde väl den försvinna också?
  • Anonym (japp)

Jag har en sk bullfitta.
    Hade det som smal, har det nu som "tjock", nåt jag föddes med.
    Min mormor hade, mamma har, min syster har och min dotter.
    Alltså; en ärftlig grej.
    Har aldrig fått nån negativ kommentar om mitt underliv och min man ÄLSKAR den.

• Anonym (TS)

Jag vet att det finns både tjejer och killar som tycker det är snyggt, men jag mår verkligen dåligt över den..

Och jag vågar aldrig ge mig in i intimasituationer med killarna jag har träffar pga. att jag skäms över det.
    Kommer aldrig kunna träffa en man heller pga. detta. :(

Anonym (Dude) skrev 2007-11-27 22:18:52 följande:

Jag tycker att det är snyggt och att det inte finns någon anledning till missnöje men det är ju inte jag som skall leva med den.
  • Anonym (TS)

Kommer aldrig gå på en strand i en av dom där snygga bikinisarna, kommer aldrig känna mig attraktiv eller sexig framför någon alls. :( Allt pga. den där jävla bullen!

Jag får fullt med kommentarer av killar att jag har vackra ögon, fint hår och en sexig rumpa. Sen har jag VÄLDIGT stora bröst och jag är en jätte snäll tjej som säkert skulle kunna ha haft ett lyckligt förhållande nu om det inte var för bullen... :,(

JooCee skrev 2007-11-27 22:19:36 följande:
    Det låter jätte hemskt! Det är ju supervanligt med "bullfitta", vilket är ett fruktansvärt ord..! Alla ser ju så olika ut, en del har blygläppar ner till knäna, en del har inga alls, andra har ett venusberg som står ut och andras går nästan inåt.. Om du väl vågar dig till stranden så ska du få se.. Och vet du, folk är så upptagna med sina egna "brister" att dom bara ser det som är postivit på andra.. "sånna bröst skulle jag vilja ha.." osv..
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:24:02 följande:
    Jag vet att det finns både tjejer och killar som tycker det är snyggt, men jag mår verkligen dåligt över den..Och jag vågar aldrig ge mig in i intimasituationer med killarna jag har träffar pga. att jag skäms över det.Kommer aldrig kunna träffa en man heller pga. detta. :(Anonym (Dude) skrev 2007-11-27 22:18:52 följande:
    Men är det ett sånt stort problem för dig får du ju gå till en plastikkirurg!
  • JooCee
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:27:35 följande:
    Kommer aldrig gå på en strand i en av dom där snygga bikinisarna, kommer aldrig känna mig attraktiv eller sexig framför någon alls. :( Allt pga. den där jävla bullen!Jag får fullt med kommentarer av killar att jag har vackra ögon, fint hår och en sexig rumpa. Sen har jag VÄLDIGT stora bröst och jag är en jätte snäll tjej som säkert skulle kunna ha haft ett lyckligt förhållande nu om det inte var för bullen... :,(
    Om det begränsar sig så pass mkt skulle jag föreslå att du gick och pratade med någon, kan vara skönt att ventilera och bolla tankar o känslor om sånt här. Hur gammal är du? En kurator på din ort kanske kan hjälpa dig komma till rätta med din ångest?
  • Im Fabulous

Har aldrig riktigt förstått vad en bullfitta är ?

• essamino

En bullfitta är ju när venusberget eller vad det nu heter står ut..så det beror ju inte på fett eller hur mycket man väger. och det går inte att fettsuga bort, för då har man ju inte en bullfitta utan bara mycket fett där. Men om det stör dig så mycket som du beskriver så får du väl fixa nån plastikoperation?

• Anonym (Nina)
    Suri skrev 2007-11-27 22:17:26 följande:
    Och jag är absolut INTE överviktig.
    Ok. Så du är smal med en bullfitta. Då förstår jag ditt problem. Då är det inte fett där utan benet som man har där som står ut mkt då?
  • Anonym (TS)

Det är inte så bara, det kostar säkert en hel del och jag har ju ingen aning om hur resultatet blir.
    Dessutom ska jag stå framför en plastikkirurg och visa mig naken, vilket jag ALDRIG gjort för någon.
    Jag ska visa det jag skäms så mycket för, jag kan aldrig tänka mig att göra det...
    Så, det är inte så bara och göra det.

Anonym skrev 2007-11-27 22:28:53 följande:
    Men är det ett sånt stort problem för dig får du ju gå till en plastikkirurg!
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?