• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Eisa
    Anonym (mjuk) skrev 2007-11-27 22:58:29 följande:
    TS: Jag funderar på att snygga till den, tex en tatuering eller som jag gjort förut, raka ett roligt mönster. Jag har olika stora bröst, ja satt en ring i "lilla" bröstet. Nu är det lite drastiska grejer om man inte gillar sånt.Ett tips är strech jeans klädesväg, de döljer bullen och man kan ha korta tröjor om man hittar de rätta jeansen (det finns låga).Men psykiskt är det jobbigt.Jag varnade killen min innan sex och sa "ja har ett enormt venusberg, bli inte chockad"
    Hahahahahahaha! Vad coolt sagt
  • Anonym (mjuk)

Eisa: Vet du va det värsta va. Han skulle bita ner mina troser och bet rejält i den mjuka kulle hahahah. Ja fick en fint blåmärke heheheh

• Anonym

jag upplever att min bullfitta smått håller på att försvinna när jag kör insida lår på gymet det låter helt ofattbart..
    men jag uppfattar att den blivit mindre

• Anonym (mjuk)

Det ska ja pröva , antagligen kommer jag köra till max och gå som en anka hahaha. Men det tipset tar ja med

• Anonym (Bullisen)

Vad jag har hört så ska ju killar tycka att bullfitta är ruskigt sexigt, inte tvärt om.

• Ch Belair

Gud jag blir så frustrerad av dessa trådar. "bullfitta" och stora blygdläppar. NÄR ska tjejer inse att de ser alldeles normala ut? och att killar/män inte bryr sig ett skit?! ( och skulle de mot all förmodan göra det är de enbart omogna och löjliga, alltså inget att hänga i granen)

• paddanpuff

Skulle snarare säga att dom gillar det, jag har en=) Den är min iallafall, stolt ska man vara! Heja bullisen=)=)!

• Twinkiie

jag vet inte har la mittemellan störs inte av nåt iaf men de flesta killar jag vet tycker de e snyggt me nått som putar där nere.. haha om du undrar varför jag vet sånt här gick jag fordon och har typ bara killkompisar :D

• Anonym (kanelbulle)

hahaha! jag tog direkt på 32kg och körde på.. jävlar vilken träningsvärk, jag är ute efter mellanrum mellan låren.. men som ett + på köpet så håller bergskedjan på att gå ner

• Anonym (kanelbulle)

mitt inlägg var till (mjuk) glömde skriva

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?