• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym (TS)

Hur vet du det? Polen åker jag inte till iallafall.
    Om det nu blir av med en sån operation blir det i Sverige.

homemade skrev 2007-11-27 22:43:40 följande:
    Fettsug området, max 20.000 åker du till polen 6.000
  • Anonym (bullkåt)
    Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:47:35 följande:
    Vet att det finns sådanna som du, men vart hittar man dom?Och hur vet man att killen man träffar inte sticker så fort han uptäcker min hemlighet?Anonym (bullkåt) skrev 2007-11-27 22:43:11 följande:
    Jag sa bara att jag föredrar sådanna fittor, men träffar jag en tjej som är "kal" så spelar det såklart ingen roll.. Samma sak gäller nog dom som känner tvärtom..
  • Nacka

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:43:49 följande:

Jag har hört killar som inte gillar det, som tycker det är äckligt och avtändande. Finns väl killar som gillar det och inte gillar det precis som med allt annat.
    det finns ingen kille som skulle ångra sig och gå ut om han upptäckte att du hade en bullfitta. skulle du ångra dig om hans kuk såg sned ut?
  • Anonym (mjuk)

Jag har haft problem hela livet med denna mjuka-runda-höga hemska kulle. Jag förstår dig hur det känns när man inte vill gå och visa sig för en doktor. Sen är jag rädd för komplikationerna med.
    Jag badar inte i badhus, kan inte ha korta tröjor eftersom den syns då.
    Tyvärr kan jag inget säga som tröstar dig förutom att det finns fler+ att det finns killar som tycker det är fint.
    Eller som jag fått erfara, det är ju en skön kulle att ha handen på...haahahah

• Anonym (TS)

Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.

Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:43:49 följande:
    Det finns killar som gillar stora bröst, det finns killar som gillar små bröst.En del gillar kaffe andra te.Alla är olika.Men om ens partner har problem med hur man är skapt där nere, då är han väl inte så mycket att spara på?Skulle du dumpa någon för att hans penis är böjd åt vänster istället för höger??
  • Anonym (bulle)

TS - Och vissa gillar stora bröst och andra gillar små. Man kan inte tilltala alla, men jag lovar att det mesta sitter i ditt huvud och inte hos dem som tittar på dig!!!
    Tycker det är jättetråkigt att du hellre funderar på operation än pratar med någon, även om jag också hade tänkt så en gång i tiden.

• Pillemin

Öh, vad är en bullfitta? (:

• Anonym (TS)

Då är vi två tjejen.

mmelody skrev 2007-11-27 22:48:17 följande:
    Jag har bullfitta tyvärr HATAR DET !
  • Anonym (bulle)

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:49:43 följande:

Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:
    Varför tror du då att alla andra dömer dig?
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?