• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • SeTa
    Eisa skrev 2007-11-28 08:08:57 följande:
    Bli gravid! Då blir magen större än venusberget och man ser icke-bullfittig ut! Skitbra!
    Gud vilken praktisk människa du är!
  • Anonym (tror inte)
    Eisa skrev 2007-11-28 08:08:57 följande:
    Bli gravid! Då blir magen större än venusberget och man ser icke-bullfittig ut! Skitbra!
    skulle inte tro det...
  • Anonym

Jag har oxå de.. och min man älskar mig ändå ;)

• Anonym (buuuullen)

här är en till med bullfitta!!! önskar min kunde vara borta en morgon när jag vaknar.....kan inte ha tajta byxor, ser ut som jag stoppat strumpor i byxorna.....

• Anonym (Uch)
    hade aldrig haft tajta byxor på mej om jag hade haft bullfitta, uch vad äckligt jag tycker det ser ut!
  • Anonym

Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 11:53:29 följande:

hade aldrig haft tajta byxor på mej om jag hade haft bullfitta, uch vad äckligt jag tycker det ser ut!
    Jasså du. Jag tycker det är väldigt vackert och kvinnligt.
  • Ch Belair

Vad är det för äckligt med lite extra fett eller ben? Förklara gärna det för mig.
  • Anonym

jag tycker det är helt jävla stört att det finns ett uttryck för det och att folk faktiskt MÅR DÅLIGT av att ha ett underliv som är precis normalt. VÄrlden är fan sjuk.

• Anonym (Uch)
    Ch Belair skrev 2007-11-28 11:58:30 följande:
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 11:53:29 följande: Vad är det för äckligt med lite extra fett eller ben? Förklara gärna det för mig.
    det ser äckligt ut för att det sticker ut en stor fet grej, det ser helt enkelt osmakligt ut!
  • Eisa
    Äckligt? Vet du vad som är äckligt? Mögel, maggots och skalbaggar i gammalt mjöl... Inte ett friskt underliv.
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?