• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • högbergarna

Hmm.. skvallarar oxå om snuskigheter o sådant.. Kan komma kommentarer om folk om det e ngt som ser extra bra ut. konstigt ut.. lustigt ut etc.. Dock aldrig någon kommentar om en bullfitta. Kanske jag har en själv?? Kanske det e därför?! Hur ser en sådan ut egentligen?? I ett par jeans tex.. Hur ser man det?

• Loyden

Vi pratar så mycket snusk det bara går. Vi skvallrar och pratar konstigheter men inte så någon annan blir drabbad av vårt "skitsnack". Vi pratar till exempel inte skit om någons underliv när dem går förbi fönstret vid fiket vi alltid sitter på.
    Men annars pratar vi om ALLT. Vi kan prata om underliv om det nu skulle vara så (ser i och för sig inte någon charm i det).?! Men vi säger ALDRIG
    -Men gud vilken bullfitta hon har!
    När någon speciell går förbi, just pga att denna person inte ska bli sårad. Det handlar inte om att det ändå stannar mellan oss utan det handlar om att när vi ser olika människor med olika "konstigheter" så är dem fortfarande värda respekt. Eller har jag fel?
    Spelar väl ingen roll om dem hör eller inte! Tänk dig själv, om ett tjejgäng skulle sitta och asgarva åt dig när du gick förbi,pekade lite styggt och sa någon spydig kommentar. Det gör inget då? Visst du hör inte exakt vad dem säger men man känner när folk stirrar,och man vet att folk pratar även om man inte hör dem. Tror inte du skulle le tillbaka mot dessa!

Det är ju sånt här som gör att mobbning blir en "poppis" grej. När vuxna människor kan titta ner på andra människor för att dem är annorlunda. När VUXNA människor sitter och viskar och ska kommentera varenda människa som är lite annorlunda. Om ni ska snacka skit om alla som har något annorlunda måste ni ha MYCKET att snacka om med tanke på att varenda människa har något som är lite speciellt. Ni har aldrig tittat på er själva och sett något som inte är "perfekt" ?? Varför inte bara acceptera att alla är olika. Tror inte du är helt perfekt när du tar av dig alla kläder, precis som jag inte är det! VI har alla något som ser lite annorlunda ut! ALLA!

Precis som -Högbergarna- skriver. Hur ser ni att personen har en bullfitta under byxan? Och vart är det intressanta? Vart sitter njutningen av att snacka skit om folk som kanske mår dåligt?

Nu tycker jag att du klär ut dig(till något som du vet att NI skulle kommentera om ni såg) och går ner på stan och ser hur folk behandlar dig. Eller lägger 4 par sockar i byxan för att se hur folk reagerar på det! Så kanske du förstår att det inte är lätt att ha något som folk ska snacka skit om.

Jag har själv aldrig varit i en sådan situation, MEN jag tänker ändå behandla ALLA med respekt tills dem visar att dem inte förtjänar det.

På vilket sätt är man annorlunda som person om man har en bullfitta,tight tröja när man är mullig,kort kjol när man har stora klumpiga ben,när man har finnar,när man har jaa vad fasiken som helst! Du får gärna svara på det!

Eisa skrev 2007-11-28 14:56:53 följande:
    Okej du och dina vänner kanske inte skvallrar och pratar snusk och konstigheter. Men det gör vi Och det är ingen som mår sämre av det eftersom det stannar mellan oss.
  • Eisa
    Loyden skrev 2007-11-28 16:45:11 följande:
    Vi pratar så mycket snusk det bara går. Vi skvallrar och pratar konstigheter men inte så någon annan blir drabbad av vårt "skitsnack". Vi pratar till exempel inte skit om någons underliv när dem går förbi fönstret vid fiket vi alltid sitter på.Men annars pratar vi om ALLT. Vi kan prata om underliv om det nu skulle vara så (ser i och för sig inte någon charm i det).?! Men vi säger ALDRIG -Men gud vilken bullfitta hon har! När någon speciell går förbi, just pga att denna person inte ska bli sårad. Det handlar inte om att det ändå stannar mellan oss utan det handlar om att när vi ser olika människor med olika "konstigheter" så är dem fortfarande värda respekt. Eller har jag fel? Spelar väl ingen roll om dem hör eller inte! Tänk dig själv, om ett tjejgäng skulle sitta och asgarva åt dig när du gick förbi,pekade lite styggt och sa någon spydig kommentar. Det gör inget då? Visst du hör inte exakt vad dem säger men man känner när folk stirrar,och man vet att folk pratar även om man inte hör dem. Tror inte du skulle le tillbaka mot dessa! Det är ju sånt här som gör att mobbning blir en "poppis" grej. När vuxna människor kan titta ner på andra människor för att dem är annorlunda. När VUXNA människor sitter och viskar och ska kommentera varenda människa som är lite annorlunda. Om ni ska snacka skit om alla som har något annorlunda måste ni ha MYCKET att snacka om med tanke på att varenda människa har något som är lite speciellt. Ni har aldrig tittat på er själva och sett något som inte är "perfekt" ?? Varför inte bara acceptera att alla är olika. Tror inte du är helt perfekt när du tar av dig alla kläder, precis som jag inte är det! VI har alla något som ser lite annorlunda ut! ALLA! Precis som -Högbergarna- skriver. Hur ser ni att personen har en bullfitta under byxan? Och vart är det intressanta? Vart sitter njutningen av att snacka skit om folk som kanske mår dåligt?Nu tycker jag att du klär ut dig(till något som du vet att NI skulle kommentera om ni såg) och går ner på stan och ser hur folk behandlar dig. Eller lägger 4 par sockar i byxan för att se hur folk reagerar på det! Så kanske du förstår att det inte är lätt att ha något som folk ska snacka skit om.Jag har själv aldrig varit i en sådan situation, MEN jag tänker ändå behandla ALLA med respekt tills dem visar att dem inte förtjänar det. På vilket sätt är man annorlunda som person om man har en bullfitta,tight tröja när man är mullig,kort kjol när man har stora klumpiga ben,när man har finnar,när man har jaa vad fasiken som helst! Du får gärna svara på det!
    Men alltså... Jag får en utskällning som om jag vore Hitlers hantlangare. Vi pekar inte och håller på.

Man skvallrar om olika saker och ja, människor är värda respekt men skvaller, prat om andras kroppar och skitsnack kommer ju alltid finnas.
  • Anonym (hitler)

folk som pratar om andra har inga liv... så enkelt e d...dom får gärna prata om mitt om det glädjer dom... who gives a fuck...

• Loyden

Absolut INTE. Säger bara att man ska försöka respektera att alla är olika. Och kanske också inse att man inte är perfekt själv innan man börjar reta andra människor för deras "fel".

Och du har helt rätt. Skvaller,prat,skitsnack om andras kroppar kommer tyvärr alltid finnas. Men jag tycker ändå man kan försöka att fokusera på andra saker när man lunchar än någons bullfitta med tanke på att det inte är något hon valt, inte heller något som är Fel. Tvärtom så är det något killar ofta tycker om och tycker är kvinnligt. Underliv som underliv! Tror ju inte att du och jag ser likadana ut där nere bara för att vi inte har något som står ut. Så utskällning får du absolut inte. Försöker bara hitta charmen/njutningen i att mobba andra som har något annorlunda. *Letar* men kan inte hitta det!

Så ta inte åt dig alldeles för mycket då jag vänder mig till ALLA (inte bara du) som ska prata skit om något så oviktigt.
    Det är i mina ögon att sjunka väldigt lågt.

Skulle du också skratta/prata skit om någon som är handikappad? Förlorat ett ben eller en arm? till exempel..

Är bara nyfiken, för alla människor tänker olika och tycker om att prata om olika saker.

Eisa skrev 2007-11-28 16:49:41 följande:
    Men alltså... Jag får en utskällning som om jag vore Hitlers hantlangare. Vi pekar inte och håller på.Man skvallrar om olika saker och ja, människor är värda respekt men skvaller, prat om andras kroppar och skitsnack kommer ju alltid finnas.
  • Häxan Jia
    Anonym (kanelbulle) skrev 2007-11-28 12:59:11 följande:
    men konstigt att ni säger att det inte går att träna bort när min blivit mindre det förblir ett mysterium..jag kanske har en gigantisk smörboll på venusberget som minskar ju mer jag går ner i vikt.. hmm
    Om man går ner i vikt så går så klart bullen ner också.. Men man kan inte banta ner ett venusberg så som man kan banta resten av kroppen.. Någonstans finns en gräns liksom...

De är som med killar och snoppar... överviktiga killar kan förlora x antal cm kuk för att dom e feta.. som självklart kommer tillbaka när dom går ner i vikt, men snoppen kommer aldrig bli större än den egentligen är.

Ett venusberg kan minska, men de finns ju väldigt smala personer som har bullfitta och den lär ju knappast bli mindre för att de försöker banta den.
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Anonym (TS)

Nej, det är ju det jag inte vågar. :(
    Fan, mår så jävla dåligt över detta!
    Usch. Vet inte vad jag ska göra..

skriva skrev 2007-11-28 12:13:15 följande:
    Oj, detta var intressant! Och väldigt sorgligt.TS, det är jättetråkigt att du mår dåligt av detta, att skämmas för sitt venusberg måste vara jättejobbigt. Ska man nu inte ens få vara kvinna, utan en slät plastdocka, utan varken hår på kroppen mer än på huvudet, och inte ens ett venusberg? Visst du skrev inget om hår, men jag menar att detta tillhör samma kategori av förtryck i vår frigjorda kultur. Man är ju kvinna. liksom, och bär tecken på detta och det är självklart. Kilalr går inte omkring och oroar sig för sina bullpenisar - där SKA det ju bukta i byxorna och om det inte gör det blir de nojiga.Tänk om alla bara kunde slappna av och se på sig själva som de härliga varelser med stor möjlighet att älska och bli älskade, som vi faktiskt är!Sagt av en som definitivt har en bullfitta (konstaterade det nyss och har levt i 38 år utan att besväras av det), små bröst och dålig hy.TS: Du mår dåligt. Det är inte rättvist. Du behöver tänka om och det kan man inte göra själv om man mår så pass dåligt som du gör. Vågar du söka hjälp?
  • BimBim o Knorrans Mamma

Om du nu mot förmodan inte kan leva med den, (Förstår inte varför dock) så finns det alltid kosmetisk kirurgi.
    Kontakta en plstikkirurg och rådfråga eller gå på information.

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (TS)

Tack, det värmer det du skrivit. Men detta följer mig varje dag.
    Kan inte ha vilka byxor som helst, ifall det syns.
    Måste dölja det under långa tröjor. Kan inte ha korta fina tröjor. Sen har jag inte badat på jag vet inte hur många år, vågar inte åka med utomlands eftersom jag inte kan visa mig i bikini. Vågar inte vara intim med någon man heller, fan! Mår så dåligt över detta. Jag vet att många av er tycker jag är löjlig, men det skiter jag i, för jag mår jätte dåligt av detta!

Loyden skrev 2007-11-28 12:23:13 följande:
    Måste bara säga att jag råkade skriva lite fel. Eller kan nog läsas fel! Skrev: Det är ju något som gör dig UNIK, har något som ingen annan har.Menar alltså inte att du är ensam om detta. Utan att vi ser olika ut på hela kroppen! Inga tjejer har ju exakt likadan "bullfitta". Utan vi ser alla olika ut.Du är vacker precis som du är NU !
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?