• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym

Man kan inte träna bort en sk. bullfitta tjejer. Den finns där oavsett.

• Anonym (duh)

Helt onödigt att oroa sig över bullen...
    Om du inte är beredd att göra nåt åt ditt bekymmer, hur ska du då nånsin må bra...då för du ju helt enkelt lära dig leva med det... Det finns psykologer och det finns plastikkirurger, varför klaga här???

• Anonym (mjuk)

Anonym Kanelbulle: hahah ja får nog inte ens igen de där grejerna man lägger benen i hahaha. Vilket fint smeknamn till bullen förresten

• v i r r a

Vet att du TS skrivit att du inte kan tänka dig att prata med en kurator eller psykolog. Men ärligt talat tycker jag nog att det är mycket rimligare och mer hälsosamt att i alla fall börja med att prata med någon innan du funderar på att operera dig! Det här problemet går HELT SÄKERT att bli av med! Om du får hjälp att hantera dina känslor och tankar! Men kanske inte alls genom operation.

Våga prata med någon även om det känns som "bla bla bla". Du kommer bli tagen på allvar!

• Anonym

Men tror ni bullfitta är ärftligt till viss del? Min mamma har också, och mina syskon liksom. Liksom jag då.

• Anonym (japp)
    Anonym skrev 2007-11-28 00:53:10 följande:
    Men tror ni bullfitta är ärftligt till viss del? Min mamma har också, och mina syskon liksom. Liksom jag då.
    Jag tror att det är ärftligt, då så gott som alla kvinnor/flickor i min släkt har bulle.
    Och varför skulle det inte vara ärftligt??
    *stolt bulle*
  • Eisa

Bli gravid! Då blir magen större än venusberget och man ser icke-bullfittig ut! Skitbra!

• SofiaD
    paddanpuff skrev 2007-11-28 00:25:00 följande:
    Skulle snarare säga att dom gillar det, jag har en=) Den är min iallafall, stolt ska man vara! Heja bullisen=)=)!
    Är du nu här med?! Skrattande Kyss
    ♥♥♥Mina barn - mitt allt! Trebarnsmamma - den 12 juli -07 kom han!♥♥♥
  • Anonym

vad trött man blir på inlägg som handlar om att "killar tycker det är sexigt". Jaha, ska vi som INTE har bullfitta börja må dåligt och klaga då? Killar gillar fittor, så enkelt är det.

• bebbe made in italy
    Nä har ingen bullfitta... Tror inte det går att träna bort, vissa kvinnor har lite extra fett över blygdbenet därav bullfitta. Det är naturligt och beror på att du är kvinna och skall ha lite extra fett här och där... <tror inte det är någon anna som tänker på det förutom du TS!
    Jag har ett mirakel i min mage
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?