• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Mariatheresia

Ts: Försök acceptera dig själv som du är, du duger och är bra som du är. Du behöver arbeta med din självkänsla, inte fettsuga ditt underliv! Och innan du kommit dithän att du kan trivas med hur du ser ut kanske en liten kjol i samma material som baddräkten/bikinin kan vara lösningen för att du skall våga bada.

• Anonym (fladdermus)
    Anonym skrev 2007-11-27 22:04:09 följande:
    Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?Jag vet inte vad jag ska göra!Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!HJÄLP!
    Hej TS!!
    Jag vet PRECIS hur du känner och ÄNDÅ kan jag inte förstå ditt problem!
    Jag har superkomplex över mina sladdriga stora fula rynkiga blygdläppar och mår antagligen lika dåligt som du över mitt underliv. Men jag kan inte förstå vad som skulle vara oattraktivt med ett bulligt venusberg! Det låter fint och uppfattas nog bara som sexigt!
    Det jag menar är nog helt enkelt att man ofta är enormt, enormt självkritisk och tycker att det man sjäv har är det allra värsta och fulaste. Försök titta på bilder av olika kön och googla "bullfitta" så kommer du få tusentals träffar av män som tycker att det är det sexigaste som finns! Så kan du boosta självförtroendet! Lycka till!!
    Och till er som inte alls förstår problemet: Kan ni inte meddela det på ett uppmuntrande sätt istället för att klanka på ts som faktsikt mår dåligt över det?
  • Anonym (jamaican)

Girl, my advise is to leave the cold of sweden and go to JAMAICA.. alla tycker om bullfitta där(men så klart). Alla tjej vill ha det så att man kan ser deras "buff".....
    Du behover inte vara vacker i ansikt så länge du har en bullfitta kommer su att träffar en prins hihihi
    Finns nån byxa model på Jamaica som heter "pussyprinter" bara för tjej med bullfitta..... hoppas att du skrattar lite men det e sant så gal model pon dem ina u pussyprinter.murda

• Häxan Jia
    Ch Belair skrev 2007-11-29 01:55:26 följande:
    Eftersom många här inne verkar totalt ovetandes om hur andra kvinnor ser ut, och tror att de är onormala, så vill jag länka till en sida, med Erotiska bilder, alltså inte porr. Där får ni se att ni alla är normala, hur ni än ser ut. www.gallerycarre.com/
    Fin sida

Misstänker att du skulle hysta in den i en fitttråd dock
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Häxan Jia

annan fitttråd skulle de ju stå...

Ja ger upp.... loggar ut nu och går på lunch..

• Ch Belair

Häxan Jia skrev 2007-11-29 11:09:07 följande:

Fin sida Misstänker att du skulle hysta in den i en fitttråd dock
    Haha ja, det skulle in i en annan, men lite erotik har väll ingen dött av här i tråden heller.
  • Häxan Jia
    Ch Belair skrev 2007-11-29 11:20:39 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-29 11:09:07 följande: Haha ja, det skulle in i en annan, men lite erotik har väll ingen dött av här i tråden heller.
    Absolut inte... Jag älskar bilder, gärna erotiska OCH så tycker jag de är bra om kvinnor faktisk ser till att kolla på hur andras fittor ser ut... Man lär sig fort att alla praktiskt taget är olika och att de bara är att njuta av den man har...

Viss skillnad för de som verkligen har problem och får hinder i tex vardagen.. Men generellt menat så är de bra att titta...
  • OcinO

Ch Belair: Tack för länken! Otroligt "vacker" sida!

• OcinO

Ch Belair: Jag måste villigt erkänna att jag aldrig sett så många fina...*host* fittor!

• Anonym (TS)

Haha, är det sant? Kanske får ta och flytta dit då.

Anonym (jamaican) skrev 2007-11-29 10:23:15 följande:

Girl, my advise is to leave the cold of sweden and go to JAMAICA.. alla tycker om bullfitta där(men så klart). Alla tjej vill ha det så att man kan ser deras "buff".....Du behover inte vara vacker i ansikt så länge du har en bullfitta kommer su att träffar en prins hihihiFinns nån byxa model på Jamaica som heter "pussyprinter" bara för tjej med bullfitta..... hoppas att du skrattar lite men det e sant så gal model pon dem ina u pussyprinter.murda
  • Anonym (ttrr)

eh, kanske lite sent att lägga in något här, och lite tidigt kanske att oroa sig över något, men jag har typ alltid varit fet, och nu är jag normalviktig, men min fitta har alltid varit stor, och man ser det typ när jag har på mig trosor, inte jättefint. Men hört att många tkr om det ocj att man får en fin rumpa då med?

• Anonym

Bullfittor är något som jag personligen tycker om! Sexigt som fan och grymt sköna att både knulla och slicka...

• MansonDust

Enligt min sambo SKA man ha bullfitta.

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym (KulaShaker)

Vore riktigt kul med en bullfitta till jul.

• Ocdmänniska

Har också en så kallad bullfitta, i tonåringen som jag gissar på att du är i så skämdes jag över det och ogillade det. Ärligt talat så är det bara att acceptera det, det är många kvinnor som har det så och det är inget konstigt eller fult.

Om du är orolig över vad folk ska tycka som du kanske kommer vara intim med så kan jag säga att ingen har någonsin kommenterat min.

Och skulle någon säga nått negativt så får du inte ta åt dig, det finns dåliga människor överallt, oavsett hur man ser ut så finns det folk som möjligtvis skulle ogilla det.

Vi alla ser olika ut och vi alla är vackra på sina vis

• Anonym (Bullfitta forever)

Tycker man borde instifta en Bullfittans dag får att hylla denna vackra kroppsdel.

Tycker vi gör 23 december till just Bullfittans dag.

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?