Anonym skrev 2007-11-27 22:04:09 följande:
Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?Jag vet inte vad jag ska göra!Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!HJÄLP!
Hej TS!!
Jag vet PRECIS hur du känner och ÄNDÅ kan jag inte förstå ditt problem!
Jag har superkomplex över mina sladdriga stora fula rynkiga blygdläppar och mår antagligen lika dåligt som du över mitt underliv. Men jag kan inte förstå vad som skulle vara oattraktivt med ett bulligt venusberg! Det låter fint och uppfattas nog bara som sexigt!
Det jag menar är nog helt enkelt att man ofta är enormt, enormt självkritisk och tycker att det man sjäv har är det allra värsta och fulaste. Försök titta på bilder av olika kön och googla "bullfitta" så kommer du få tusentals träffar av män som tycker att det är det sexigaste som finns! Så kan du boosta självförtroendet! Lycka till!!
Och till er som inte alls förstår problemet: Kan ni inte meddela det på ett uppmuntrande sätt istället för att klanka på ts som faktsikt mår dåligt över det?