• Anonym

Har du en "bullfitta"?

Jag har en som jag hatar. Mår jätte dåligt över det! :(

Någon som vet om man kan träna bort den eller vad man kan göra för att den ska försvinna eller bli mindre?
    Jag vet inte vad jag ska göra!
    Men såhär orkar jag inte leva längre, mår så jävla dåligt!

HJÄLP!

• Svar på tråden Har du en "bullfitta"?
  • Anonym
    Anonym (hopp) skrev 2007-11-28 12:23:01 följande:
    Ja,ja har man inget bättre för sig kan man ju alltid kolla in "putet" på folks byxor... Känns så där lagom sjukt! Spana in varandras skrev!
    men det gör nog fler än du tror
  • Loyden

Men herregud, finns det verkligen folk som går runt och kollar in varandra där? Det är ju helt sjukt! Man ser ju inget ändå!? Fy va löjligt, rent ut sagt omoget om man frågar mig. Visst kan man kika på tjejer!

-Å vilka fina ben hon hade
    -Å va trevlig hon såg ut
    -Å va söt hon var
    -Å vilken kropp hon har

Men har då aldrig hört
    -Å men gud vilken bullfitta hon har?
    eller
    -Å vilket underliv hon måste ha där under byxan/kjolen!!!!

Löjligt!

Anonym skrev 2007-11-28 12:28:59 följande:
    men det gör nog fler än du tror
  • Anonym
    Loyden skrev 2007-11-28 12:36:48 följande:
    Men herregud, finns det verkligen folk som går runt och kollar in varandra där? Det är ju helt sjukt! Man ser ju inget ändå!? Fy va löjligt, rent ut sagt omoget om man frågar mig. Visst kan man kika på tjejer! -Å vilka fina ben hon hade-Å va trevlig hon såg ut-Å va söt hon var-Å vilken kropp hon harMen har då aldrig hört-Å men gud vilken bullfitta hon har? eller-Å vilket underliv hon måste ha där under byxan/kjolen!!!!Löjligt!
    Skämtar du? Sånt har jag och mina kompisar spanat in jämt! "Där kommer en bullfitta" osv
  • Anonym (Uch)
    Anonym skrev 2007-11-28 12:41:43 följande:
    Skämtar du? Sånt har jag och mina kompisar spanat in jämt! "Där kommer en bullfitta" osv
    ja det gör ju alla!
  • Anonym

nej inte alla. Det tillhör nog undantagen att vara så fixerade vid hur underliven ser ut.

• Eisa
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 12:43:43 följande:
    ja det gör ju alla!
    Ja, det har jag och mina kompisar också gjort haha
  • Loyden

Jag och mina 4 vänninor äter lunch jämt. Sitter då mitt i stan och kikar på folk.Vi är nog mer öppna än dem flesta och diskuterar allt. Men vi säger då aldrig "där kommer en bullfitta" och har aldrig sagt heller. Kanske för att vi är lite mer respektfulla än andra då? Och kanske för att en i "gänget" just har en bullfitta. Hon mår dock inte dåligt för det längre! Men dem som går förbi kan ju må jätte dåligt för att dem har det!
    Man har väl bättre saker för sig än att spana in bullfittor på stan?? =/
    Vi är dessutom såna som inte säger saker om folk om vi inte kan säga det direkt till personen vi pratar om. Och visst springer man inte fram till en person för att berätta för henne att hon har en bullfitta?

Vi kanske bara är tråkiga då? För att vi inte diskuterar och lägger märke till att folk har bullfitta?

Anonym skrev 2007-11-28 12:41:43 följande:
  • Anonym

fyfan, det här var den sjukaste tråden jag sett på evigheter. Att tjejer kan vara så sjukt konstiga. Jag ska fan byta kön.

• oOoJOYoOo
    Anonym (Uch) skrev 2007-11-28 12:43:43 följande:
    ja det gör ju alla!
    Nej du det gör verkligen inte alla...jag har inte ens funderat över tanken allra minst glott på folks skrev o lurat ut hur dem ser ut där?

Det som gör mig nyfiken är en människas person!
    Jonathan 960511 Jakob 990326 David 041111 Lukas 061022
  • Anonym (Stolt)

Jajamen, jag har "bullfitta" och glad är jag för det, min kille går igång på det grymt mycket, varenda kille jag har träffat går igång på det. För att det är just en bullfitta? Nej, för att det är ett kvinnligt könsorgan.

Visst, killar kan prata om att dom inte gillar dom, men när det kommer till sanningen går dom igång på vilken som helst.

Lite extra fett där nere värmer gött i kalla väder.
    Sluta vara så nojig, var stolt!

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?