Har du en "bullfitta"?
För det första så är det Väldigt vanligt att tjejer/kvinnor har "bullfitta", det vill säga lite extra fett på just det stället. Precis som man kan ha stor rumpa,klumpiga vader,hängig mage eller hängbröst. Men alla är vi vackra för det!
Och det behöver inte vara så hemskt som du känner att det är nu.
Mogna killar/män bryr sig inte ett dugg om du skulle ha en "bullfitta". Det är ju något som gör dig UNIK, har något som ingen annan har. Precis som JAG har skitsmal nacke. Alltid haft komplex för min nacke. Nästan så gubben kan ta tag i min nacke och lyfta iväg mig för att han får handen runt hela. Eller att jag har lite snea tänder, men va gör det? Det gör ju mig unik. Det är ingen annan som ser ut som mig i munnen! Men inte går jag och kör en -Carola- för det,dvs betalar hur mycket som helst för att kunna blända alla mina nära och kära. Man måste försöka vara nöjd med sig själv! Iaf försöka!
Det finns väl killar som inte tycker det är fint/störs av det. Men då är det -pojkar- som inte mognat än. Som inte vet hur verkligheten ser ut! Alla har vi våra plus och "minus" när det gäller våra kroppar. Men det blir inte några minus om vi inte gör det till minus. Var stolt över din kropp! Är jätte svårt men du har verkligen INGENTING att skämmas för!
Skulle du ändå ha panik om något/några år för det här så finns det ju saker man kan göra. Dock tycker jag att det är lite väl onödigt! Man kan ju fettsuga, men varför utsätta kroppen för det!? Vänta du bara så ska du se att när du träffar mogna människor skiter dem i om du har bullfitta eller inte, om du har små eller stora bröst,om du har korta tjocka ben eller långa smala. Äsh! Försök att vara stolt som sagt!
Kan även berätta att en av mina närmaste vänner har samma "problem" som dig. Hon mådde dåligt väldigt, väldigt länge! Men efter att vi andra peppat henne till att inte bry sig så bär hon nu upp sin bullfitta med stolthet! =) Hon har inte gjort något åt det utan bara lärt sig att leva med det! Hon har också träffat massor med karlar som inte brytt sig ett dugg! Nu är hon dock i ett förhållande och väntar deras andra barn! Och han bryr sig inte ett dugg om att hon har en "bullfitta" ! =)
Massa lycka till! Skriver med det här ifall du undrar lite!
Fettsugning av venusberg
Effekt: En del kvinnor upplever en bulle på venusberget som då kan fettsugas.
Pris: ca 12 000 kronor.
Så här går det till: Med smala nålar sugs fettet ut medan patienten är nedsövd.
Risk: Ojämnt resultat är inte ovanligt. Kan dock åtgärdas.
Inte värt det!