Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Har du en "bullfitta"?

Anonym (kanelbulle) skrev 2007-11-28 12:59:11 följande:
    men konstigt att ni säger att det inte går att träna bort när min blivit mindre det förblir ett mysterium..jag kanske har en gigantisk smörboll på venusberget som minskar ju mer jag går ner i vikt.. hmm
    Om man går ner i vikt så går så klart bullen ner också.. Men man kan inte banta ner ett venusberg så som man kan banta resten av kroppen.. Någonstans finns en gräns liksom...

De är som med killar och snoppar... överviktiga killar kan förlora x antal cm kuk för att dom e feta.. som självklart kommer tillbaka när dom går ner i vikt, men snoppen kommer aldrig bli större än den egentligen är.

Ett venusberg kan minska, men de finns ju väldigt smala personer som har bullfitta och den lär ju knappast bli mindre för att de försöker banta den.
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-28 22:05:17 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 20:49:54 följande: va, blir snoppen mindre om man blir tjock?
    Japp... de finns flera som hittat några extra cm de glömt att de hade efter att ha bantat...
    bebbe made in italy skrev 2007-11-28 23:37:10 följande:
    Ja faktiskt... Sen bäddas ju in i fettet och försvinner lixom, klart átt den inte krymper i den bemärkelsen men feta killar har pyttesmå snoppar....
    Precis.
    Nacka skrev 2007-11-28 23:41:16 följande:
    bebbe made in italy skrev 2007-11-28 23:37:10 följande: aha då har man anledning att besöka gymmet imorgon.....
    Absolut, om inte annat så brukar man må bra i kropp och själ...
  • Häxan Jia
    Anonym (neddu) skrev 2007-11-29 00:09:09 följande:
    bebbe made in italy skrev 2007-11-28 23:37:10 följande: Min sambo är rätt mullig, men har inte liten snopp, så där har du fel. Gäller verkligen inte alla.
    Försök då banta honom och återkom med mått...

Tror ingen menar att alla mulliga eller tjocka killar generellt har mindre snoppar.. men just den enskilde individens snopp blir mindre för de är fett i vägen...
  • Häxan Jia
    Anonym (neddu) skrev 2007-11-29 00:31:04 följande:
    Häxan Jia : Som jag skrev, han var smal när vi träffades.
    Jag såg de längre ner.... Du tror inte du blivit hemmeblind då?

De är faktisk en sanning att killar förlorar storlek på snoppen när dom blir tjocka, precis som kvinnor går upp överallt och precis som man blir fet inne i kroppen också när man blir för tjock..

Sedan beror de ju säkerligen på hur mkt man går upp i vikt och vart de lägger sig.

Jag behöver bara gå till mig själv, jag har midja även när jag väger 97 kg.. de fördelar sig väldigt jämt på just mig.. medans min ena syster och en vän får nästan allt på magen bara. Man är olika helt enkelt.
  • Häxan Jia
    Ch Belair skrev 2007-11-29 01:55:26 följande:
    Eftersom många här inne verkar totalt ovetandes om hur andra kvinnor ser ut, och tror att de är onormala, så vill jag länka till en sida, med Erotiska bilder, alltså inte porr. Där får ni se att ni alla är normala, hur ni än ser ut. www.gallerycarre.com/
    Fin sida

Misstänker att du skulle hysta in den i en fitttråd dock
  • Häxan Jia

annan fitttråd skulle de ju stå...

Ja ger upp.... loggar ut nu och går på lunch..

• Häxan Jia
    Ch Belair skrev 2007-11-29 11:20:39 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-29 11:09:07 följande: Haha ja, det skulle in i en annan, men lite erotik har väll ingen dött av här i tråden heller.
    Absolut inte... Jag älskar bilder, gärna erotiska OCH så tycker jag de är bra om kvinnor faktisk ser till att kolla på hur andras fittor ser ut... Man lär sig fort att alla praktiskt taget är olika och att de bara är att njuta av den man har...

Viss skillnad för de som verkligen har problem och får hinder i tex vardagen.. Men generellt menat så är de bra att titta...
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?