Inlägg från: Anonym (japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (japp)

Har du en "bullfitta"?

Jag har en sk bullfitta.
    Hade det som smal, har det nu som "tjock", nåt jag föddes med.
    Min mormor hade, mamma har, min syster har och min dotter.
    Alltså; en ärftlig grej.
    Har aldrig fått nån negativ kommentar om mitt underliv och min man ÄLSKAR den.

• Anonym (japp)

Jag kan nog lova att om du väl kommer till ett intimt möte med en kille/man, så bryr han sig inte det minsta om att du har en bulle där.

• Anonym (japp)

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:43:49 följande:

Jag har hört killar som inte gillar det, som tycker det är äckligt och avtändande. Finns väl killar som gillar det och inte gillar det precis som med allt annat.
    Det finns killar som gillar stora bröst, det finns killar som gillar små bröst.
    En del gillar kaffe andra te.
    Alla är olika.
    Men om ens partner har problem med hur man är skapt där nere, då är han väl inte så mycket att spara på?
    Skulle du dumpa någon för att hans penis är böjd åt vänster istället för höger??
  • Anonym (japp)

Anonym (TS) skrev 2007-11-27 22:49:43 följande:

Nej, för jag är en sån människa som inte bryr mig i sånt.Anonym (japp) skrev 2007-11-27 22:46:25 följande:
    Varför förutsätter du då att de flesta killar bryr sig om sådant då?

Jag har haft en del partners i mitt liv och INGEN har brytt sig att jag har en bulle.

Jag gillar min bulle, som gett mig mycket lycka, glädje, tillfredsställelse (både min och andras) och som klämt ut 2 barn.

NJUT av din bulle istället för att skämmas!
  • Anonym (japp)
    Anonym skrev 2007-11-28 00:53:10 följande:
    Men tror ni bullfitta är ärftligt till viss del? Min mamma har också, och mina syskon liksom. Liksom jag då.
    Jag tror att det är ärftligt, då så gott som alla kvinnor/flickor i min släkt har bulle.
    Och varför skulle det inte vara ärftligt??
    *stolt bulle*
Svar på tråden Har du en "bullfitta"?