Inlägg från: Anonym (mjuk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mjuk)

Har du en "bullfitta"?

Jag har haft problem hela livet med denna mjuka-runda-höga hemska kulle. Jag förstår dig hur det känns när man inte vill gå och visa sig för en doktor. Sen är jag rädd för komplikationerna med.
    Jag badar inte i badhus, kan inte ha korta tröjor eftersom den syns då.
    Tyvärr kan jag inget säga som tröstar dig förutom att det finns fler+ att det finns killar som tycker det är fint.
    Eller som jag fått erfara, det är ju en skön kulle att ha handen på...haahahah

• Anonym (mjuk)

TS: Jag funderar på att snygga till den, tex en tatuering eller som jag gjort förut, raka ett roligt mönster. Jag har olika stora bröst, ja satt en ring i "lilla" bröstet. Nu är det lite drastiska grejer om man inte gillar sånt.
    Ett tips är strech jeans klädesväg, de döljer bullen och man kan ha korta tröjor om man hittar de rätta jeansen (det finns låga).
    Men psykiskt är det jobbigt.
    Jag varnade killen min innan sex och sa "ja har ett enormt venusberg, bli inte chockad"

• Anonym (mjuk)

Eisa: Vet du va det värsta va. Han skulle bita ner mina troser och bet rejält i den mjuka kulle hahahah. Ja fick en fint blåmärke heheheh

• Anonym (mjuk)

Det ska ja pröva , antagligen kommer jag köra till max och gå som en anka hahaha. Men det tipset tar ja med

• Anonym (mjuk)

Anonym Kanelbulle: hahah ja får nog inte ens igen de där grejerna man lägger benen i hahaha. Vilket fint smeknamn till bullen förresten

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?