• Themis

Har du en "bullfitta"?

Jävla löjl det där, det fanns inte ens för femton år sen när jag var tonåring, var ingen som hade hört talas om ordet bara.

Urblåst påhitt som någon idiot har kommit på för att tjejer ska noja ännu mer över sina kroppar-den hade jag gärna vridit om kulorna på om jag hade träffat honom.

Så gör er själva en tjänst och sluta noja över icke-existerande problem.

Men du kanske lider av ankelflärpa? Det är det fulaste som finns på en brud, du kommer AAALDRIG att få en karl. Herregud beställ tid hos plastikkirurgen redan idag, innan det är försent!

• Themis

Och varför är det fel att se ut som en kvinna-för så ser ju kvinnor ut?!?

Tips: Jobba mer, träna, sov ordentligt och sluta grubbla, det är rent sjukligt och sjuk blir man också av att gräva ner sig i sig själv på det viset.

• Themis

Men ÅÅÅÅH om en fullt vuxen man (inte en snorunge som har kuk) skulle dumpa dig över det då är det ju han som är dum i huvet.

Inget att spilla krut på, gone, väck idioto!

Det du behöver jobba på är ditt självförtroende för osäkerhet lockar tyvärr ofelbart till sig skitstövlar.

Du väljer.
    Du bedömer.

Inte tvärtom.

Det finns tusentals män därute, nöj dig inte med första bästa och framförallt inte med en som börjar dilla om plastikkirurgi innan du har fött åtminstone tre barn och tuttarna hänger vid knäna.

För vet du, en dag blir vi alla gamla och ganska fula, men det vi har i skallen blir kvar betydligt längre. Hitta en kille med vacker hjärna och personlighet istället.

Svar på tråden Har du en "bullfitta"?