Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!
Det värsta tänkbara har hänt! Jag har fått reda på att min sambo har varit otrogen! Han har haft sex med en annan kvinna! Och inte vilken kvinna som helst, utan en granne till oss,som vi har umgåtts och gjort roliga saker med måånga gånger! Hon är gift och har två barn, vi brukar grilla och spela golf tillsammans, våra barn leker med varandra dagligen!
Och så får jag nu veta att i våras, när jag var på kurs i Stockholm några dagar, och hon var ensam hemma när hennes man var ute och fiskade med barnen, så åt de ihop en kväll. De pratade och drack vin, och det ena ledde till det andra.....de låg med varandra!
Detta är den värsta mardrömmen jag varit med om! Hur fan går man vidare? Hur överlever man detta? Just nu hatar jag båda två! Hur kunde de göra såhär? Min sambo och min vän? Jag kan knappt tro det är sant! Vi förlovade oss för bara tre veckor sen! Och han visste det här hela tiden! Snacka om att bli lurad!! Jag trodde vi hade det superbra!!
Ska vi sälja huset och flytta nu? Vi kanske måste det? Kan jag någonsin förlåta honom? Just nu känns det inte så, jag vill inte ens se karln just nu, han äcklar mig! Han är väldigt ångerfull, men det hjälper inte mig just nu! Och hon då, hur fan kan hon leva med det här? Jag kommer aldrig mer att vilja prata med henne!
Även om vi skulle klara oss igenom det här, så kommer jag ju aldrig att kunna lita på min sambo igen! Och att bo kvar här är för mig just nu omöjligt! Fan fan fan! Hur illa får man göra en annan människa???