• Anonym (sviken!)

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Det värsta tänkbara har hänt! Jag har fått reda på att min sambo har varit otrogen! Han har haft sex med en annan kvinna! Och inte vilken kvinna som helst, utan en granne till oss,som vi har umgåtts och gjort roliga saker med måånga gånger! Hon är gift och har två barn, vi brukar grilla och spela golf tillsammans, våra barn leker med varandra dagligen!
    Och så får jag nu veta att i våras, när jag var på kurs i Stockholm några dagar, och hon var ensam hemma när hennes man var ute och fiskade med barnen, så åt de ihop en kväll. De pratade och drack vin, och det ena ledde till det andra.....de låg med varandra!
    Detta är den värsta mardrömmen jag varit med om! Hur fan går man vidare? Hur överlever man detta? Just nu hatar jag båda två! Hur kunde de göra såhär? Min sambo och min vän? Jag kan knappt tro det är sant! Vi förlovade oss för bara tre veckor sen! Och han visste det här hela tiden! Snacka om att bli lurad!! Jag trodde vi hade det superbra!!
    Ska vi sälja huset och flytta nu? Vi kanske måste det? Kan jag någonsin förlåta honom? Just nu känns det inte så, jag vill inte ens se karln just nu, han äcklar mig! Han är väldigt ångerfull, men det hjälper inte mig just nu! Och hon då, hur fan kan hon leva med det här? Jag kommer aldrig mer att vilja prata med henne!
    Även om vi skulle klara oss igenom det här, så kommer jag ju aldrig att kunna lita på min sambo igen! Och att bo kvar här är för mig just nu omöjligt! Fan fan fan! Hur illa får man göra en annan människa???

• Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!
  • Anonym (bedragen)

Jag tror det bästa för grannkarlen är att han får veta vad hans fru gjort så han kan bestämma hur han vill ha det.
    Får han inte reda på det är det ju frun som bestämmer hur han vill ha det.

Däremot kan man berätta det på ett inte allt för elakt sätt.
    Kanske genom att TS går till honom när frugan är borta och säger att hon mår så dåligt över vad som hänt mellan hans fru och hennes man och fråga hur han mår.

• Gravid2010

Gud vad ni är hämndgiriga!

Varför sjunka så lågt som att bete sig som de två som gjort det stora felet från början?? Blir det bättre då??

Gå till grannfrun.. Be henne berätta för karln sin i första hand. Gör hon inte det, så berätta det på ett sjysst sätt!

• Anonym (L)
    Gravid2010 skrev 2007-07-30 13:54:34 följande:
    Gud vad ni är hämndgiriga! Varför sjunka så lågt som att bete sig som de två som gjort det stora felet från början?? Blir det bättre då??Gå till grannfrun.. Be henne berätta för karln sin i första hand. Gör hon inte det, så berätta det på ett sjysst sätt!
    Så snäll skulle jag nog inte vara men visst borde han få veta det!
  • risen1

Det handlar väl inte om snällhet mot henne eller mannen utan om hennes man som också är ett offer i berättelsen. Han har rätt att få det serverat på ett bra sätt.

• Anonym (L)
    risen1 skrev 2007-07-31 07:21:25 följande:
    Det handlar väl inte om snällhet mot henne eller mannen utan om hennes man som också är ett offer i berättelsen. Han har rätt att få det serverat på ett bra sätt.
    Precis vad jag menar!
  • Anonym

Har inte läst tråden men på vilket sätt är den andra kvinnan en slampa?? Hon och hennes man har kanske ett öppet frhållande? Fan vad fördömande ni är... verkar som ni aldrig själva har upplevt passion och lust utan livet går ut på att binda fast gifta par vid varandra...

• Anonym (Toy)

BRA SKRIVET!

Anonym skrev 2007-08-01 10:17:14 följande:
    Har inte läst tråden men på vilket sätt är den andra kvinnan en slampa?? Hon och hennes man har kanske ett öppet frhållande? Fan vad fördömande ni är... verkar som ni aldrig själva har upplevt passion och lust utan livet går ut på att binda fast gifta par vid varandra...
  • Anonym (trogen)
    Anonym skrev 2007-08-01 10:17:14 följande:
    så du menar att man ska få ha sex med andra fast man är gift??
  • Anonym (vi får/har)

Har man som gifta pratat igenom och bägge är med på det så ja, då får man ha sex med andra. Sk Öppet förhållande.

Anonym (trogen) skrev 2007-08-01 12:37:40 följande:

så du menar att man ska få ha sex med andra fast man är gift??
  • Anonym (bedragen)

ja men inte behöver man ha sex med någon som har ett förhållande i alla fall finns väl tusentals singlar att knulla med?

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!