• Anonym (sviken!)

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Det värsta tänkbara har hänt! Jag har fått reda på att min sambo har varit otrogen! Han har haft sex med en annan kvinna! Och inte vilken kvinna som helst, utan en granne till oss,som vi har umgåtts och gjort roliga saker med måånga gånger! Hon är gift och har två barn, vi brukar grilla och spela golf tillsammans, våra barn leker med varandra dagligen!
    Och så får jag nu veta att i våras, när jag var på kurs i Stockholm några dagar, och hon var ensam hemma när hennes man var ute och fiskade med barnen, så åt de ihop en kväll. De pratade och drack vin, och det ena ledde till det andra.....de låg med varandra!
    Detta är den värsta mardrömmen jag varit med om! Hur fan går man vidare? Hur överlever man detta? Just nu hatar jag båda två! Hur kunde de göra såhär? Min sambo och min vän? Jag kan knappt tro det är sant! Vi förlovade oss för bara tre veckor sen! Och han visste det här hela tiden! Snacka om att bli lurad!! Jag trodde vi hade det superbra!!
    Ska vi sälja huset och flytta nu? Vi kanske måste det? Kan jag någonsin förlåta honom? Just nu känns det inte så, jag vill inte ens se karln just nu, han äcklar mig! Han är väldigt ångerfull, men det hjälper inte mig just nu! Och hon då, hur fan kan hon leva med det här? Jag kommer aldrig mer att vilja prata med henne!
    Även om vi skulle klara oss igenom det här, så kommer jag ju aldrig att kunna lita på min sambo igen! Och att bo kvar här är för mig just nu omöjligt! Fan fan fan! Hur illa får man göra en annan människa???

• Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!
  • Anonym (Respekt.)

Förresten, vet slampans man om vad som hänt?????

• Anonym (ill)

Anonym (sviken!) skrev 2007-07-24 17:07:54 följande:

Det värsta tänkbara har hänt! Jag har fått reda på att min sambo har varit otrogen! Han har haft sex med en annan kvinna! Och inte vilken kvinna som helst, utan en granne till oss,som vi har umgåtts och gjort roliga saker med måånga gånger! Hon är gift och har två barn, vi brukar grilla och spela golf tillsammans, våra barn leker med varandra dagligen! Och så får jag nu veta att i våras, när jag var på kurs i Stockholm några dagar, och hon var ensam hemma när hennes man var ute och fiskade med barnen, så åt de ihop en kväll. De pratade och drack vin, och det ena ledde till det andra.....de låg med varandra!Detta är den värsta mardrömmen jag varit med om! Hur fan går man vidare? Hur överlever man detta? Just nu hatar jag båda två! Hur kunde de göra såhär? Min sambo och min vän? Jag kan knappt tro det är sant! Vi förlovade oss för bara tre veckor sen! Och han visste det här hela tiden! Snacka om att bli lurad!! Jag trodde vi hade det superbra!!Ska vi sälja huset och flytta nu? Vi kanske måste det? Kan jag någonsin förlåta honom? Just nu känns det inte så, jag vill inte ens se karln just nu, han äcklar mig! Han är väldigt ångerfull, men det hjälper inte mig just nu! Och hon då, hur fan kan hon leva med det här? Jag kommer aldrig mer att vilja prata med henne! Även om vi skulle klara oss igenom det här, så kommer jag ju aldrig att kunna lita på min sambo igen! Och att bo kvar här är för mig just nu omöjligt! Fan fan fan! Hur illa får man göra en annan människa???
    Du borde berätta för hennes man vad hon har gjort mot både dig och honom. Konstigt om ni tre vet om detta och inte han.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Det går) skrev 2007-07-26 21:06:29 följande:
    TS-> Fatta inga drastiska beslut just nu när allt är färskt - låt skiten värka i själ o hjärta ett tag. Jag lovar att om ett tag ser du klarare på situationen och vem vet - kanske att du inte behöver flytta från ditt hus OM du väljer att stanna med din man. Grannfruns man kanske tar sitt pick o pack och flyttar och kanske att även frun måste flytta. Det går f ö att förlåta och lära sig lita på den man en gång litat fullständigt på. Allt handlar bara om att ORKA älta, gråta och skrika tills smärtan tillåter dig att skratta med honom igen. 
    Ja! Säg till grannens man så kanske dom separerar och flyttar!! Så slipper du sälja huset om du trivs så bra i det!
  • Anonym (sviken!)

Ni har rätt, jag måste ta reda på om han vet om det också. En sak är iallafall säker; vet han det inte ännu kommer han få reda på det inom kort - om inte annat av mig.
    Det bästa för mig (egoistisk tanke, jag vet) vore ju om de separerar och flyttar härifrån. Då kan vi fatta beslut om vår framtid och om vi ska bo kvar i vårt hus eller ej. Med henne i närheten känns det som om jag inte vill vara kvar här!
    Nu åker jag och barnen på semester några dagar. Vi kommer nog hem på torsdag eller fredag...

Kram på er alla!
    Fortsättning följer.........

• Anonym (Respekt.)

Han SKA få reda på det! Leva med en sån slampa till kvinna?! Nä, hon skall förgöras! Och vi hoppas på att hon flyttar därifrån sedan!

Stor kram på dig och ha en fin semester med barnen!

• Anonym (been there)

Va lite ful i f*n å fråga hennes man hur han mår å så.
    Kör m det kan inte vara lätt efter allt som hänt och fråga om dom skall fortsätta eller separera. Mohahahahahaha
    Fattar han inte så säg att din fru har satt på halva granskapet, din sambo å vem vet mer?

• Anonym
    Anonym (Respekt.) skrev 2007-07-29 18:44:27 följande:
    Han SKA få reda på det! Leva med en sån slampa till kvinna?! Nä, hon skall förgöras! Och vi hoppas på att hon flyttar därifrån sedan!Stor kram på dig och ha en fin semester med barnen!

Men hennes slampa till karl då? Han var väl med på det lika mycket? eller är det det vanliga "kvinnor är förförerskor och männen vet inte vad de gör"? Som han politikern som inte visste att han var på strippklubb.

Visst jag tycker med att hennes man ska få veta.. Ingen förtjänar att leva i ovisshet med någon som gjort något sådant. Men just att hon blev en slampa? Tycker jag är lite "roligt" om jag ska vara ärlig..

• Anonym (L)
    Anonym (been there) skrev 2007-07-30 01:56:20 följande:
    Va lite ful i f*n å fråga hennes man hur han mår å så. Kör m det kan inte vara lätt efter allt som hänt och fråga om dom skall fortsätta eller separera. MohahahahahahaFattar han inte så säg att din fru har satt på halva granskapet, din sambo å vem vet mer?
    Visst kanske hämndlusten slår till, men tänk på att han, grannfruns man, kanske inte vet ngt, så varför såra mera med hånfulla ord?
  • Anonym (marie)

Anonym (L) skrev 2007-07-30 10:17:56 följande:

Visst kanske hämndlusten slår till, men tänk på att han, grannfruns man, kanske inte vet ngt, så varför såra mera med hånfulla ord?
    men varför skulle man vara så chysst mot henne och försköna det hela??????? ren idiotik tycker jag! spääd på bara!!!! hon ska fan få dåligt rykte, han med OM hon inte stannar kvar med han, ingen vill ju att ens "man" har dåligt rykte eller hur?
  • Anonym (L)
    Anonym (marie) skrev 2007-07-30 10:33:28 följande:
    Anonym (L) skrev 2007-07-30 10:17:56 följande: men varför skulle man vara så chysst mot henne och försköna det hela??????? ren idiotik tycker jag! spääd på bara!!!! hon ska fan få dåligt rykte, han med OM hon inte stannar kvar med han, ingen vill ju att ens "man" har dåligt rykte eller hur?
    Jag vet, förstår vad du menar, men jag  tänker på grannkarln, det är ju inte heller hans fel!
Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!