• Anonym (sviken!)

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Det värsta tänkbara har hänt! Jag har fått reda på att min sambo har varit otrogen! Han har haft sex med en annan kvinna! Och inte vilken kvinna som helst, utan en granne till oss,som vi har umgåtts och gjort roliga saker med måånga gånger! Hon är gift och har två barn, vi brukar grilla och spela golf tillsammans, våra barn leker med varandra dagligen!
    Och så får jag nu veta att i våras, när jag var på kurs i Stockholm några dagar, och hon var ensam hemma när hennes man var ute och fiskade med barnen, så åt de ihop en kväll. De pratade och drack vin, och det ena ledde till det andra.....de låg med varandra!
    Detta är den värsta mardrömmen jag varit med om! Hur fan går man vidare? Hur överlever man detta? Just nu hatar jag båda två! Hur kunde de göra såhär? Min sambo och min vän? Jag kan knappt tro det är sant! Vi förlovade oss för bara tre veckor sen! Och han visste det här hela tiden! Snacka om att bli lurad!! Jag trodde vi hade det superbra!!
    Ska vi sälja huset och flytta nu? Vi kanske måste det? Kan jag någonsin förlåta honom? Just nu känns det inte så, jag vill inte ens se karln just nu, han äcklar mig! Han är väldigt ångerfull, men det hjälper inte mig just nu! Och hon då, hur fan kan hon leva med det här? Jag kommer aldrig mer att vilja prata med henne!
    Även om vi skulle klara oss igenom det här, så kommer jag ju aldrig att kunna lita på min sambo igen! Och att bo kvar här är för mig just nu omöjligt! Fan fan fan! Hur illa får man göra en annan människa???

• Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!
  • Anonym (sviken!)

Ja, grannens man vet nu. Men det är inte jag som berättat för honom, jag tror hon själv gjorde det. Det är naturligtvis inte bra mellan dem nu, men ärligt talat så skiter jag högaktingsfullt i det!!!! Hoppas att han lämnar henne.
    Han och jag har inte pratat så mycket om det som hänt, jag har faktiskt inte orkat då jag haft fullt upp med mig själv och min familj. Men jag ser ju på honom att han också lider, och han är inte så glad på min karl! Men som jag känner honom är han rätt så förnuftig, och skyller inte allt på min sambo utan även på sin fru, de var ju två om att hoppa i bingen!
    De har förstört inte bara för en famil, utan två! Och vi som inte gjort oss medskyldiga till detta har inte gjort detta val! Det är dom som gjort, och det gör mig så arg!!! Och ledsen, och besviken, och bitter mm mm.

Tack för ert stöd i detta!!
    Kram!

• Mrscaro

lider med dig verkligen...de e nog de värsta ens man kan göra mot en. Men se till att få svar på dina frågor som stör dig, hur dumma dom en verkar o hur ont de än gör så om du måste och vill få svar på dom så får han ge dig dom, men kom oxå ihåg att de kan göra ont o veta, o komihåg att han ångrat sig o kommer nog aldrig att göra om de. Så om du e villig o veta o sen försöka förlåta så måste du oxå låta honom få en chans att bli förlåten. Man kan förlåta o gå vidare så gott de går, men ärren efter såren finns alltid kvar i tankarna o de e inte lätt, men man får göra sitt bästa att leva med dom om man nu väljer detta. lycka till o styrka till dig o din familj. kramar

• Fred

Ha sex med grannen, spela in hela akten, se till att din man och gran kärringen får den.

• lizagirl

Oh gud, jag vet precis hur det känns... mitt x gjorde så mot mig(vi har inga barn ihop)
    Du verkar ha tagit otroligt hårt på det här, och du kommer nog alltid att vara bitter på honom i resten av ditt liv.. så jag rekomenderar att du försöker gå vidare.
    För det kommer att vara outhärdligt, kommer du nånsin kunna åka iväg på något utan att tro att han gör nåt mot dig?
    Tänk så?
    KRAM frå nmig..

Mamma till Julia född 060606 och bebis i magen BF 080404
  • Anonym

Synden straffa sig själv brukar man säga,men hur lågt kan man sjunka egentligen när man börjar ha sex med ens granne.Jag skulle vilja ge dig en kram för att jag lider med dig.Starkt av dig att vilja dela med dig till andra om din berättelse.Jag hoppas att det ordnar sig,det är svårt att släppa det som har hänt,men bestämmer ni för att fortsätta tillsammans så måste man nog börja om från noll och glömma allting.

• mmelody

Jag tycker riktigt synd om dig att du är i den situationen du är! Jag skulle aldrig kunna förlåta om min pojkvän var otrogen, särskilt inte med en nära vän! När man dukar upp för middag, när ens respektive är borta, låter det inte som att man planerar för nåt? För ofta jag skulle äta middag med en annan man om min kille skulle vara borta, och vice versa. Herregud, jag blir så ledsen när jag läste vad du hade skrivit! Det jag vill komma till är att otrohet är det lågaste en människa kan göra i en relation. Mitt tips är : gör slut. Även fast du älskar honom och ni är nyförlovade. Men man gör inte som han har gjort. Det är oacceptabelt. Jag skulle aldrig kunna lite på min kille igen, och så skulle jag bara tänka på att de två har haft sex med varann, uusch !

Stå på dig tjejen, hoppas mina ord har hjälpt dig lite på traven!

• Anonym (lilla_D)

Anonym (sviken!) skrev 2007-09-10 15:25:46 följande:

Jag kan säga såhär också, att jag har inte klarat av att ha sex med honom sen jag fick veta! Bara tanken på att han varit i henne gör sååå ont, och jag kan inte släppa det. Vad viskade han till henne när de låg där? Var hon skönare än jag? Har hon finare kropp än jag, smekte han henne över hela kroppen? Han kysste henne, gjorde han det sådär innerligt som vi brukade kyssas? Nej, fy, dessa tankar är så plågsamma för mig så jag tror jag går sönder snart!Å andra sidan älskar jag ju honom, men jag hatar hans svek! Hur kunde han????En sak har jag iallafall lärt mig, och det är att detta kommer att ta tid.
    Samma tankar här. Min sambo var också otrogen. Nu har det gått 6månader sen jag fick reda på skiten och det har fakiskt blivit lättare. Dock är jag inte så förtjust att ha sex med honom än, har haft det men det känns konstigt, äckligt och obekvämt...
    Hoppas att allt löser sig för dig!! Detta är ingen lät sitution att vara i, jag vet :(
  • ChristineKleven

Vet din grannes man om det här annars tycker jag att du ska berätta för honom

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!