Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Anonym (been there) skrev 2007-07-30 01:56:20 följande:
    Va lite ful i f*n å fråga hennes man hur han mår å så. Kör m det kan inte vara lätt efter allt som hänt och fråga om dom skall fortsätta eller separera. MohahahahahahaFattar han inte så säg att din fru har satt på halva granskapet, din sambo å vem vet mer?
    Visst kanske hämndlusten slår till, men tänk på att han, grannfruns man, kanske inte vet ngt, så varför såra mera med hånfulla ord?
  • Anonym (L)
    Anonym (marie) skrev 2007-07-30 10:33:28 följande:
    Anonym (L) skrev 2007-07-30 10:17:56 följande: men varför skulle man vara så chysst mot henne och försköna det hela??????? ren idiotik tycker jag! spääd på bara!!!! hon ska fan få dåligt rykte, han med OM hon inte stannar kvar med han, ingen vill ju att ens "man" har dåligt rykte eller hur?
    Jag vet, förstår vad du menar, men jag  tänker på grannkarln, det är ju inte heller hans fel!
  • Anonym (L)
    Gravid2010 skrev 2007-07-30 13:54:34 följande:
    Gud vad ni är hämndgiriga! Varför sjunka så lågt som att bete sig som de två som gjort det stora felet från början?? Blir det bättre då??Gå till grannfrun.. Be henne berätta för karln sin i första hand. Gör hon inte det, så berätta det på ett sjysst sätt!
    Så snäll skulle jag nog inte vara men visst borde han få veta det!
  • Anonym (L)
    risen1 skrev 2007-07-31 07:21:25 följande:
    Det handlar väl inte om snällhet mot henne eller mannen utan om hennes man som också är ett offer i berättelsen. Han har rätt att få det serverat på ett bra sätt.
    Precis vad jag menar!
Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!