• RiaRa

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Åh fy sjutton så tråkigt. Synd att det ska vara så svårt att hålla snabeln i brallan.

Du måste vara oerhört sårad och ledsen just nu. Lurad av de två du litade på, förd bakom ljuset.
    Ingen rolig sits alls. Att dessutom tvingas till semester, med den man sårats mest av, på ett litet utrymme.

Ta det varligt med varann, prata mycket och red ut vad ni ska göra. Just nu har ju mattan bokstavligen ryckts undan från under dina fötter. Din värld har ju nu rasat, han har ju vetat detta länge och måste förstå att du är chockad ledsen sårad. u name it.
    Har ni möjlighet att få lämna barnen till någon släkting så ni kan prata?

• RiaRa

jag vill bara ge en kram och jag känner verkligen för dig i denna svåra situation.
    Fy, sjutton, du fick ju inte ens välja. Han gjorde valet att riskera hela ert framtida liv tillsammans.
    Han solkade ner ert hem, ert förhållande och jag har full förståelse för att det är turbulent.
    Hoppas du orkar jobba igenom detta och kommer ut starkare ur det. Med eller utan honom.

Leker barnen fortfarande ihop? Har du sagt något till grannfrun eller maken?

Många Varma Kramar

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!