• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (uppåner)

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-07 23:16:05 följande:

uppånerDu måste iaf vara glad att det var 3 år sen så att barnet hon väntar iaf inte är din karls. För att min väntar barn med sin jobbarkompis är inte roligt.
    aj då :S *massa styrkekramar* urschy, och den han var otrogen med kommer då behålla det?
  • Anonym (Nr 16)

uppåner
    Japp hon är i v 16 tror jag

• Anonym (uppåner)

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-07 23:24:20 följande:

uppånerJapp hon är i v 16 tror jag
    ok hur är det med dig och din man?ska ni försöka eller ska ni gå skilda vägar?! skulle lämna min man direkt ifall han skulle göra så någon mot mig, eller om det skulle hända då han var otrogen mot min bästa vän (men jag visste att hon hade pstav så det var väl "tur" det..)
  • Anonym (Nr 16)

uppåner
    Vi gifte oss efter beskedet att hon var gravid. Men ju längre tiden går desto jobbigare blir det.

Ännu värre är att vi har försökt att bli gravida över 1 år. Vi har en 3 åring tillsammans.

• Anonym (uppåner)

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-07 23:47:15 följande:

uppånerVi gifte oss efter beskedet att hon var gravid. Men ju längre tiden går desto jobbigare blir det.Ännu värre är att vi har försökt att bli gravida över 1 år. Vi har en 3 åring tillsammans.
    okej, hur var det att stå där och gifta sig när man vet att mannen har varit otrogen och ett barn barn på g med den..?
  • Anonym (Nr 16)

uppåner
    misstänker att jag var chockad.

• Anonym (uppåner)

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-07 23:51:37 följande:

uppånermisstänker att jag var chockad.
    jo kan tänka mig det..hur är det nu?det är ganska nyligen ni gifte er då? har mannen din bett om ursäkt eller visat att han ångrar allt..och bebben på g..?
  • Anonym (Nr 16)

vi gifte oss för 2.5 mån sen.
    Han har bett om ursäkt men visar dåligt med ånger tycker jag.
    Bebisen ska tydligen ha fader okänd.

• Anonym (uppåner)

Anonym (Nr 16) skrev 2007-07-07 23:59:37 följande:

vi gifte oss för 2.5 mån sen.Han har bett om ursäkt men visar dåligt med ånger tycker jag.Bebisen ska tydligen ha fader okänd.
    okej, tänker ifall jag skulle vara i samma sits som dig så skulle jag nog tyckta det är "bra" att pappan är okänd. för skulle aldrig klara av att min man skulle gulla med den.osv, inte för att det är bebeisen fel utan det skulle påminna mig om det...osv!
    hoppas verkligen ni,speciellt du, har styrka för det här så det ornar sig!!man måste vara stark!
  • Anonym (Nr 16)

uppåner
    jag börjar tröttna på att vara stark. Tyvärr hände detta precis när jag blivit frisk från en allvarlig sjukdom.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...