• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (drabbad)

Jag kollar oxå att det finns en bakväg emellanåt.
    Inte just nu men för några månader sen. Kollar på lägenhetsköer, priser mm.

• Anonym (Ledsen=()

Nu ska jag försöka sova. Har varit dåligt med det på sista tiden. Hoppas ni alla får en trevlig helg trots allt

Jag ska försöka släppa lite tankar nu och försöka tänka positivt. Om så bara för en dag. Eller en kvart för den delen Men mitt är ju ganska nytt, så att det tar tid får jag nog räkna med.

Ha det så bra ni bara kan nu! Tänker på er alla!!

• Anonym (Frun)

God morgon kära likasinnade! Jag drömmde om er inatt! *S*

• Anonym (detsamma)

God morgon! Och vad har du drömt? Att alla vi ska leva lyckliga i alla våra dagar? :)

• Anonym (Frun)

Att vi träffades och partade loss faktiskt... *S*

• Anonym (Ledsen=()

Det hade varit skönt Jag har ingen jag kan prata med som vet hur det känns..

Förutom ni här då

• Anonym (Ledsen=()

Partade läste jag nu Men det hade varit kul det me! haha

• Anonym (detsamma)

Det låter kul, Frun! Sen startade våra män en tråd med "Ni som gett en andra chans..."? :))

• Anonym (Ledsen=()

Hur lång tid tog det från det ni fick veta tills det ni hade sex? Jag känner sugen, men vet inte om jag klarar det än. Och kondom på isf tills han har kollat så han är frisk

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...