• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (detsamma)

Jag kommer också att sakna er... Men det kan vara värt att testa. Ibland är det så med människor när de har problem att de inte kan gå vidare pga att de egentligen innerst inne inte är redo för att släppa problemet. Jag kan känna själv ibland att jag vill inte glömma allt detta för att jag är rädd att det händer igen. Det låter absurd, och jag kan inte förklara det så bra...

• Anonym (detsamma)

Nr 16, jag mår ibland dåligt just pga att jag ser att det finns så många andra som sitter i samma båt.

Jag är absolut med på att testa under en vecka. Jag hoppas att jag kan hålla mig och inte ska tjuvläsa. Fast jag vet inte vad som händer om jag kommer att må riktigt dåligt. Men jag är ju en stark kvinna ;)

• Anonym (Frun)

Du slog nog huvudet på spiken. Känner lite så också. Och att om jag nu är så speciell och älskad och ha kom på att han verkligen inte vill förlora mig, varför låg han med henne igen?

• Anonym (Ledsen=()

Tycker ni att även jag ska testa mig trots att jag inte har haft sex med honom sen det hände? Dum fråga kanske.. Jag kan ju inte säkert veta om det inte har hänt innan

Ska ni lämna mig nu när jag hittat er?? *ler*

Känner mig lite upp å ner idag. Det är så jättejobbigt ibland så jag kan inte beskriva det. men ibland kan jag äen se ljusglimtar här å var. Det jag är mest rädd för är att jag ska börja snoka om det blir så att vi fortsätter. Kolla hans mobil, vara rädd när han är iväg å såna grejer. För den tjejen vill jag inte va

• Anonym (Ledsen=()

Och förresten.. Angående könssjukdomar tror jag iaf att hiv (får vi VERKLIGEN inte hoppas) inte visar sig förrän efter några veckor. Är osäker på hur många men 6 eller något sånt tror jag.. De andra har jag ingen koll på.

• Anonym (456)

Jag tänkte kolla alla sjukdomar som går.
    Är ju trots allt 3 månader sedan han var otrogen så jag hoppas de ska visa, OM det är så. Bäst är om det inte alls visar ngt.

Jag ringde gynekologen, fanns med ett nr i landstingets katalog. Jag sa att jag inte visste om jag ringt rätt (sist gick jag ju på ungdomsmottagningen). Men dom var så snäll och hjälpsam så.

Får se nu om någon är kvar och läser mitt svar...

• Dorian Ertymexx

Anonym (detsamma) skrev 2007-07-06 16:21:29 följande:

Förresten, är det inte så att vissa könssjukdomar visar sig bara efter några månader?
    Jo, de flesta, dessutom.

Sagt det förr, säger det igen - Kondom is teh shit!
  • Anonym (456)

Vaddå? Är teh shit?? Dorian??

• Dorian Ertymexx

Anonym (456) skrev 2007-07-06 19:37:20 följande:

Vaddå? Är teh shit?? Dorian??
    Sorry. Det är ett nätuttryck. Och felstavningen (teh = the) är med flit.

"X" is teh shit = Det rockar, det är det bästa. Typ.
  • Anonym (detsamma)

456, jag är kvar. Jag börjar testet bara på måndag. ;)

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...