• Anonym (Kämpe)

Ni som gett en andra chans...

Ni som gett er pojkvän/sambo/make/maka/partner en andra chans efter en otrohet och försöker att lappa ihop förhållandet igen..

Hur gör ni för att orka de stunder där det är extra svårt?
    Jag känner att jag håller en distans som i längden kommer att bli jobbig för oss båda, har ni samma problem och hur tacklar ni det?

Här peppar vi varandra att orka kämpa för något vi tror på men som vill ha stöd av någon i samma sits på den slingriga vägen!

• Svar på tråden Ni som gett en andra chans...
  • Anonym (Frun)

Så typiskt sjukvården... *suck* Det gäller att ha 10 dec skinn på näsan när man ska gå dit utan syntom...

• Anonym (456)

Ja, så irriterande!
    Funderar på att ringa imorgon så jag får testa mig.
    Behöver inte säga något till sambon så får han ändå åka iväg när det nu blir.
    Jag vill veta att jag inte är sjuk/smittad.

• Anonym

om man har varit otrogen tycker jag att det är ens skyldighet att gå o testa sig. det minsta man kan göra är ju o gå o testa sig. om partner hade tid att ha sex med en annan så är det väl inte så svårt att gå till vårdcentralen. jag tror man kan ta sig i genom det. bara man talar med varanra.

• Anonym (drabbad)

Anonym(frun)

Grekland är UNDERBART!

• Anonym (Frun)

*S* Och er relation nu efteråt?

• Anonym (Ledsen=()

Vad irriterad jag blir..! Vilket svar!! Då är det nog inget. Borde inte läkarna veta bättre än så? Allt har ju tusan inte symptom..

Jag vill inte ens tänka på att ha sex med honom innan jag vet om han är frisk eller inte. Igår va det jobbigt.. Han ville mysa, sen när jag kände att jag inte orkade kändes det som han blev ledsen. Så mycket jag vill fråga honom om, men jag tycker det är svårt, så jag skrev ett brev till honom igår som han fick innan jag gick och la mig. Får se om jag får något svar

Och till dig frun så vill jag inte veta något om de intimare delarna. Jag vill INTE ha mer bilder i huvudet än jag redan har. Det är ingen någon av oss känner, jag vet inte vem det är och inte han heller sen innan. Och jag känner att jag vill inte veta heller. Jag vill inte veta om hon e blond, brunett, smal eller tjock. Iaf inte som läget är nu. Vill jag veta sen så kommer haf fråga. Det är mer frågor som: Varför? Tänkte du inte alls på mig? det är sånt jag vill veta. Har dock inte fått något svar, mer än att han inte själv kan svara på det säger han. Han säger att han trodde aldrig han skulle kunna va otrogen, men han va det ändå.. Jag vet inte. Vet varken ut eller in just nu

• Anonym (Frun)

Jag visste vem det var, vi är bekanta. Och för mig har det hjälpt att veta för att bli av med bilder. Jag vet ju hur min man är i sängen och det var många bilder som snurrade i mitt huvud inan jag fått svar.

Min trodde inte heller att han någonsin skulle vara otrogen mot mig. Och han vet inte varför men kan redogöra i stora drag för hur han tänkte och kände. Det har varit både smärtsamt och skönt att få veta.

• Anonym (detsamma)

Jag har också sagt till min man att han måste testa sig. Han sa okej, men det har inte hänt någonting sedan dess. Vi har sex regelbundet, så om han blev smittad är jag nog också det i nuläget. :(

Hur mår ni idag?

• Anonym (Frun)

Upp och ner tror jag. Känner mig lite avskärmad från mig själv....

• Anonym (Nr 16)

detsamma
    min har inte heller testat sig än.

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...