Vad irriterad jag blir..! Vilket svar!! Då är det nog inget. Borde inte läkarna veta bättre än så? Allt har ju tusan inte symptom..
Jag vill inte ens tänka på att ha sex med honom innan jag vet om han är frisk eller inte. Igår va det jobbigt.. Han ville mysa, sen när jag kände att jag inte orkade kändes det som han blev ledsen. Så mycket jag vill fråga honom om, men jag tycker det är svårt, så jag skrev ett brev till honom igår som han fick innan jag gick och la mig. Får se om jag får något svar
Och till dig frun så vill jag inte veta något om de intimare delarna. Jag vill INTE ha mer bilder i huvudet än jag redan har. Det är ingen någon av oss känner, jag vet inte vem det är och inte han heller sen innan. Och jag känner att jag vill inte veta heller. Jag vill inte veta om hon e blond, brunett, smal eller tjock. Iaf inte som läget är nu. Vill jag veta sen så kommer haf fråga. Det är mer frågor som: Varför? Tänkte du inte alls på mig? det är sånt jag vill veta. Har dock inte fått något svar, mer än att han inte själv kan svara på det säger han. Han säger att han trodde aldrig han skulle kunna va otrogen, men han va det ändå.. Jag vet inte. Vet varken ut eller in just nu