jewel skrev 2015-12-16 07:10:14 följande:
Allex: Vad skönt att det blev mindre eller inga spottings, toppen ju!!! Hur har det gått efter att du skrev senast? Jag har fortfarande spottings, ingen mens har kommit igång än. Nästa månad ska jag nog smörja med ännu mer kräm, jag behöver nog också det. Synd att jag inte köpte den starkare krämen, nu har jag 2 tuber ProgesterAll kvar så jag får köra med den.
Igår em hittade jag rosa sekret. Inget som kom ut av sig själv, jag fick "leta" lite.....

Jag kände att det kanske var ok eftersom jag skulle få mens idag. En konstig sak dock. Igår gick tempen upp rejält och ännu lite mer idag. Så jag smörjde imorse igen....vill ju inte sluta ifall man skulle vara gravid. Under dagen har det inte kommit någon mens. Jag har hitills bara "grävt" fram rosa sekret. Köpte ett graviditets test. Tog testet nu på kvällen och det var negativt. Fortf ingen mens. Så jag har smörjt nu på kvällen igen. Visst det är bara en dag över tiden så man kan ju inte hoppas. Brösten brukar ömma ngn dag innan mens, men just nu ömmar de inte ..ev stramar det lite. Känner ingen molvärk, men det brukar komma när mensen kommit.
Men det är bra märkligt? Mensen kommer alltid på utsatt tid. Det i samband med att tempen är hög är ganska konstigt. Får väl se vad tempen säger imorrn. Är den hög så fortsätter jag smörja.
Förresten så har mensen Alltid kommit även om jag smörjt.
Ja, gör så, smörj ännu mer!