jewel skrev 2015-08-15 06:01:59 följande:
Jag förstår att det är väldigt frustrerande Tingeling. Hur länge har ni försökt nu igen? Det kan ju vara en idé att göra en utredning o ev få testa Pergo. Men jag tycker att det låter som en bra idé att testa MP o progesteron denna cykeln. Det ska jag nog göra om det inte blir nåt denna månaden.
Jag är idag på ÄL+8. Mina spottings brukar börja på ÄL+8-9 så vi får se vad som händer kommande dagar. Jag har köpt testa tidigt-test som jag ska ta imon men det är nog alldeles för tidigt ändå...
Hur går det för dig Allex?
Dessa elaka spottings! Min brukade börja 5-2 dgr innan. Förra cykeln kom inga, första cykeln med MP

Vi får se om de håller sig borta denna gång. Är idag på Äl+9. Tog ett testatidigttest igår som var negativt. Tänkte ta ett till test imorrn. Köpte 5-pack.

Jag gissar på att bim är på fredag.
Jobbigt detta...man är just nu i en fas av hopp.....just nu kan det vara tiden innan det händer. En bra tid. Sen...helt plötsligt dyker tempen (jag tempar ju oxå) eller man får spottings och på ett ögonblick så rasar allt. Så har det varit de senste 13 gångerna.
Jobbigt.....
Men....jag väljer just nu att vara i den tiden då det finns hopp

Så, för att svara på din fråga: Det går bra!