MarieHJ skrev 2008-09-04 10:47:46 följande:
MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-04 10:34:50 följande:
Det verkligen superbra av dig som tar hand om din son under dina omständigheter! jag vet ju själv.. Jag har det lite bättre men t.o.m jag tycker det är tufft ibland. MEN även ifall sånna som du och jag klarar det så VET vi att det är tufft i mellan åt! Klart vi aldrig någonsin skulle ångra att vi fick våra små mirakel men tycker att TS ska få sig en reäl tankeställare innan hon slänger sig in i föräldrarollen. Det är ju trots allt det största man gör i sitt liv! Det förändrar ditt liv för all framtid. Så snälla TS! Vänta iaf minst 1 år så du ser hur din sitution ser ut då!? Om du fortfarande är ihp emd killen och fortfarande vill.. 1 år är ju liksom ingeting av hela äns liv! Jag vet hur det är att vara otålig;)
Ja jag sa aldrig att deinte är tufft, för det är de !
De kan jag lova, men endel kan vara lite taskiga o säga att de är försvårt men endel dagar är bättre än andra och endel dagar kan man känna känslan av att man bara vill ge upp.
Jag är ju då inte tsm med min sons pappa men jag tycker de går bra ändå.
Jag o min sons pappa sa att de skulle vara vi livet ut osv osv jag kan den visan med nu,
Men efter 11 månader tog de slut,
Men de är ju sånt so händer
Och jag håller faktiskt med MarieHJ om att vänta 1 år eller 2 eller åtminstonde gå klart gymnasiet
De hade jag velat göra innan jag fick barn och åka ut o resa med mina vänner o sånt