• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • emmies

jag behöver inte erkänna något för er! som jag redan sagt så kan jag inte få det ogjort.. kan inte resa i tiden tyvärr..

• Anonym (giftig)

emmies: du har en väldigt skum inställning tycker jag. det finns en super bra bok som heter sluta röka LÄS DEN. den fick ialla fall mig att inse en mängd saker när det gäller rökning i största allmänhet.

• emmies

*suckar* nu har jag ett barn som skall ha mat..

• evaviola

Å jag ska gå o röka!

(Nä, jag e inte gravid än! )

• idiblon

emmies: Men det är väl skillnad på välmenat (om än jobbigt) tjat och dömande tjat. Jag dömer absolut inte dom som röker, det är det sista jag gör, men däremot så blir jag upprörd när rökare försvarar sitt eget rökande som om att det inte vore varken skadligt eller ett problem. Mår man riktigt bra så skadar man inte vare sig sig själv eller andra, men man är absolut inte dum ifall man inte mår bra. Förstår du hur jag menar?

• emmies

anonym giftig.. jag behöver inte läsa nån bok. tack! jag snusar just för tillfället..

• Anonym (giftig)

ett stackars förgiftat barn.

• emmies

visst är tjatet här hemma kanske välmenat.. men tjat från utomstående kan ja tycka låta dömande

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----