• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • Anonym (SUCK)

TS din åsikt är inte värd skit under mina skor. Du väljer att röka visst, MEN ditt ofödda barn har inte bett om de skador som det får på grund av din dumhet.

• nusse1

...Håller med, vad är det för jäkla inställning alltså? "Jag e ego och jag gör väl vad jag vill" Men tänk lite på ditt stackars barn för guds skull

• Anonym (..)

hur många trådar om rökning ska de va ?

dom som  röker röker o dom som inte gör gör de inte.. enklare blir de inte, kvittar hur mycket man tjatar på dom som röker, dom ädrar inte sin åsikt lika lite som vi som inte röker inte ändrar vår..

vill dom ta risken o förlora sitt barn för dom inte kan låta bli en cigg så är de ju ändå upp till dom, deras förlust..

tycker bara de är synd att stackars barnen kanske får sig en jukdom eller tom dör pga mammornas själviska beteende..

• Anonym (..)

tyvärr kan man inte få någon o ändra åsikt hur mycket man än vill, hur mkt FAKTA man än har..

• nusse1

Nä det vet jag eftersom jag rökat i 14 år, jag e inte här för att omvända gammla inbitna nikotinister utan för att ventilera mina åsikter om denna oerhört grymma och egoistiska handling som att röka vid en graviditet...

• Anonym (SUCK)

Anonym (...) Nä ändra åsikt kan man kanske inte kräva men jag har ändå rätt att säga mig. Speciellt när det handlar om ett oskyldigt ofött barn. Håller med tidigare inlägg, Barnmisshandel

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----