• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • sturen

men ts- vi skiter nog allihopp i dig och din hälsa. VI bryr oss om det oskyldiga barnet som du förgiftar. Hur kan man som mamma göra så?!

• Jessyelina
    Anonym (chockad!!) skrev 2006-07-24 12:18:08 följande:
    Jessylina Är det sant eller bara en gånghistoria? Mycket bra i alla fall!
     Jag vet inte men nånstans måste det ju ha kommit från...

Förresten så HOPPAS jag att alla försäljare gör så. Iofs kan det ju va så att en gravid sår o handlar till sin sambo men om man tänker så får ju inte minderåriga heller köpa åt någon vuxen...

Fan va jag vart arg förut när kioskerna här säljer till 14 åringar hur lätt som helst. De vill bara tjäna pangar och tar inget ansvar eller när en 18 åring kommer och köper 6 paket cigg om dgen me olika märken o separata pengar... SÄÄKERT han ska ha det själv liksom. Jag skulle neka LÄTT.
    Det är HAVSLUFTEN som gör det! Skyll inte på mej!
  • nusse1

Jag med!!! jag fattar inte ens att giftet är lagligt alltså!! Okej har själv varit storrökare, men e väldans glad att jag tog mig i kragen. Det har jag inte ångrat en sekund!!

• Jessyelina

Urk... måste lämna datorn ett slag. Har en jävla mensvärkskänsla i magen so måste vila lite. Slutar det blir jag galen det ska ju övergå i värkar har jag sagt

• nusse1

Stackare hoppas det snart ger sig, kramar om...

• nusse1

Det tvivlar jag på att dom skulle faktiskt. Man vet ju med väldans många% redan nu hur skadligt det är och folk fortsätter ju ändå!!

• Jessyelina

Menar det. Alla vet ju att rökning är farligt oavsett och alltid. Den som inte vet det måste ha varit döv, blind och helt utlåst från omvärlden i hela sitt liv... Och alal känner flera människor som dött av lungcancer också och andra rökrelaterade sjukdomar. Men det händer ju inte mig eller hur

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----