Börje P skrev 2025-02-02 22:27:38 följande:
Kära New Dawn! Det var verkligen inte min mening att provocera, jag beskrev bara min enkla tillvaro. Jag har inte haft några ambitioner i livet förutom att jaga fruntimmer och hur det skall gå till har jag fått lära mig själv. Ett glatt humör är väl det enda jag fått gratis. Jag boxades i min ungdom och det gav mig självförtroende, vilket definitivt har hjälpt till. (Men det bättrade inte på mitt utseende direkt, ha-ha!)
Jättekul att du vill ha och initierar sex! Visst finns det kvinnor som du, men de ränner inte efter mig direkt, he-he! Jag har fått jobba hårt och ta till alla tänkbara knep för att få ligga. Och jag har lyckats! Att sedan ingen kvinna vill stanna en längre tid hos en överkåt slöfock som mig är bara naturligt, och inget jag sörjer över.
Till TS och andra män i hans situation: kan en ful fan som jag lägra damer kan alla! Det är bara att ta för sig! Man får inte vara rädd för att bli avvisad eller att få en och annan välförtjänt örfil. Sitt inte hemma och böla när (när, inte om) tanten börjar krångla! Tänk istället att det är skönt för henne att slippa dig!
Gäsp... Vi är på familjeliv....
Så du har alltså så glatt humör att du får så mycket kvinnor. (så det räcker och blir över)
Det är märkligt att du är så oemotståndlig när du raggar, annars så trist och lat....
Varför allt snack om pengar, när det egentligen är ditt glada humör som får damerna på fall.....
Du har inte svarat på vår någonstans du raggar, där du erbjuder middagar och spaövernattningar. Vem i hela världen vill ha sex för en middag, eller spa?