Börje P skrev 2025-02-02 16:28:59 följande:
Charmig, tja. Viktigast är väl kunna smickra trovärdigt, identifiera en kvinna som har tillräckligt låga krav och att snabbt släppa taget och gå vidare om man möter motstånd.
Jaha... Smicker från en man 60 +, som är mer ful än snygg skulle ha sådan effekt...
Och vad det är jag bjuder på? Bästa New Dawn, jag menar inte att vara ironisk, men din fråga gör mig uppriktigt häpen! Jag bjuder naturligtvis på middagar, spa-övernattningar, presenter m.m. Allt i den omfattning och prisklass som krävs och som jag anser damen vara värd.
Charmig, tja. Viktigast är väl kunna smickra trovärdigt, identifiera en kvinna som har tillräckligt låga krav och att snabbt släppa taget och gå vidare om man möter motstånd.
Och vad det är jag bjuder på? Bästa New Dawn, jag menar inte att vara ironisk, men din fråga gör mig uppriktigt häpen! Jag bjuder naturligtvis på middagar, spa-övernattningar, presenter m.m. Allt i den omfattning och prisklass som krävs och som jag anser damen vara värd. För höge farao ? har du i din egenskap av kvinna aldrig blivit bjuden på något liknande? I så fall har du inte använt ditt sexuella kapital. Försök förstå att du sitter på en guldgruva, både bildligt och bokstavligt talat. Använd dina tillgångar till din fördel. Orgasmer och sådant kan du se som en bonus. Trodde inte att jag skulle behöva förklara något så basalt.
Och visst tröttnar kvinnor på att ha sex med mig! Det har jag sagt hela tiden och det är ju det tråden handlar om. Och, som jag också sagt förut, då är det bara hitta något nytt. Jag behöver en kvinna som ställer upp på sex 1-2 ggr per dag så länge som möjligt. Mer än så begär jag inte. (Ok, det är bra om hon städar också. Matlagning är det inte så noga med. Jag äter mest korv.)
Var är det du går och raggar där du bjuder på detta? Känns verkligen konstigt, att ragga upp kvinnor och erbjuda detta. Vem vill gå med en främmande man som smickrar en på spa övernattningar. Det måste vara hemskt.
har du i din egenskap av kvinna aldrig blivit bjuden på något liknande? I så fall har du inte använt ditt sexuella kapital. Försök förstå att du sitter på en guldgruva, både bildligt och bokstavligt talat. Använd dina tillgångar till din fördel. Orgasmer och sådant kan du se som en bonus. Trodde inte att jag skulle behöva förklara något så basalt.
Nej jag har inte haft den minsta lust att bli bjuden på sådant. Finns inget värde att sitta med någon smickrande trist man på en middag, eller ännu värre spa.
Guldgruva.... Hellre åker jag och jobbar.
Jag har betydligt vettigare och mer givande saker för mig. Visst går jag gärna på middag med den jag älskar, eller gör mysiga saker med, även gratisutflykter, men det vill jag även nu efter 9 år, och ja, jag vill ha sex... och initierar det.
Och visst tröttnar kvinnor på att ha sex med mig! Det har jag sagt hela tiden och det är ju det tråden handlar om. Och, som jag också sagt förut, då är det bara hitta något nytt. Jag behöver en kvinna som ställer upp på sex 1-2 ggr per dag så länge som möjligt. Mer än så begär jag inte. (Ok, det är bra om hon städar också. Matlagning är det inte så noga med. Jag äter mest korv.)
Det är lätt att sitta och skriva massa dravel på familjeliv.