• Anonym (Senaste)

Kvinnor - om ni slapp ha sex eller känna förväntan på sex?

En fråga till kvinnor här som är i föhållande. Om ni slapp ha sex helt och hållet. Och att det inte heller är några förväntningar alls på sex. Er man ger upp, tappar sexlusten, sexdriften eller vad det nu är. Och ni är helt och fullt införstådd med att han faktiskt inte längre vill eller behöver ha sex...

Skulle inte det vara en enomr lättnad? ingen press. Inga besvikna blickar, suckar eller kommentarer. Inget dåligt samvete eller tankar på att ni borde, att du borde att det finns en förhoppning eller förvantan på något som du inte vill.

• Svar på tråden Kvinnor - om ni slapp ha sex eller känna förväntan på sex?
  • Ezmeraldah
    Börje P skrev 2025-01-31 19:17:34 följande:
    Stopp där Frida! Om det är något jag verkligen inte har problem med, så är det mitt sexliv! Jag får så det räcker och blir över, tro mig! Så blanda inte ihop mig med den olycklige TS. Jag har försökt ge honom goda råd bara.
    Livet har lärt mig att det är odrägliga mansgrisar som jag som har störst lycka med fruntimren. Jag har alltid knorr på svansen och ett belåtet flin i mitt fula tryne. Oförtjänt, absolut, men likafullt ett faktum!
    "Cash is king" skriver du i en annan tråd. Och du tipsar om att "satsa på betaldamer". Är det det du syftar på nu? 
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-01-31 19:25:52 följande:
    "Cash is king" skriver du i en annan tråd. Och du tipsar om att "satsa på betaldamer". Är det det du syftar på nu? 
    Självklart! Men sådant umgänge bör givetvis ske i länder där det är lagligt. Här hemma i Svedala får man ägna sig åt energikrävande men tillåtna förförelseförsök. Så länge man nu orkar...
  • Anonym (Borderlina)

Jag tycker det här är en knäpp tråd. Jag hade blivit skitledsen om han inte ville ha sex med mig.

Nu har jag hög lust men även om jag inte hade det, även om jag avskydde sex och inte ville ha det, och vi inte hade något sexliv alls, skulle jag ändå bli skitledsen om han inte ville ha det med mig. 

Ja det hade vart bättre att han gick och trånade och var frustrerad istället för att ge upp i sådana fall. Att vara åtrådd är väldigt viktigt för mig.

• Anonym (ABC)
    Börje P skrev 2025-01-31 17:57:24 följande:
    Ingen idé att försöka göra sig till. Hon tröttnar ändå. Och för karln återstår då de valmöjligheter jag redovisat tidigare.
    Klart att hon lessnar när du inte anstränger dig.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Borderlina) skrev 2025-01-31 19:40:25 följande:

Jag tycker det här är en knäpp tråd. 

Nämen? Nu förstår jag inte...? 
  • Ezmeraldah
    Börje P skrev 2025-01-31 19:36:29 följande:
    Självklart! Men sådant umgänge bör givetvis ske i länder där det är lagligt. Här hemma i Svedala får man ägna sig åt energikrävande men tillåtna förförelseförsök. Så länge man nu orkar...
    Vadå energikrävande försök och vadå så länge man nu orkar? Du sa ju nyss att du absolut inte har problem på det området utan att du har så det räcker och blir över och att de flesta kvinnor föredrar män som du?  
  • Ezmeraldah
    Börje P skrev 2025-01-31 19:17:34 följande:
    Om det är något jag verkligen inte har problem med, så är det mitt sexliv!

Livet har lärt mig att det är odrägliga mansgrisar som jag som har störst lycka med fruntimren. Jag har alltid knorr på svansen och ett belåtet flin i mitt fula tryne. Oförtjänt, absolut, men likafullt ett faktum!
    Här hemma i Svedala får man ägna sig åt energikrävande men tillåtna förförelseförsök. Så länge man nu orkar...

Hur ska du ha det egentligen? 
  • Anonym (Frida)
    Så din definition av ett bra sexliv är att åka utomlands för att köpa sex eftersom du knappt får något hemma.
  • Anonym (M)
    Börje P skrev 2025-01-31 17:57:24 följande:
    Ingen idé att försöka göra sig till. Hon tröttnar ändå. Och för karln återstår då de valmöjligheter jag redovisat tidigare.
    Jag skulle nog börja fundera på hur jag är som partner om alla jag har ett förhållande med tröttnar på mig. Men det kan ju såklart vara lite jobbigt att behöva titta inåt istället för utåt. 
  • Anonym (Anna)

Jag inte bara gillar sex med min man, utan jag tänder på tanken på det där ?kravet? i sig. Min man har aldrig tjatat eller krävt något, minsta lilla hint från mig att jag inte har lust just för tillfället så backar han och låter mig ta initiativ när jag är redo. Det är ju bra, men det optimala vore om hans lust var så hög att han liksom? backade mer motvilligt. Inte att han tjatar, mer visar att ?fan alltså, det är RIKTIGT svårt för mig att lämna dig i fred just nu, men jag respekterar dig för mycket för att vilja göra något du inte är med på?. 

Det motsatta, att han aldrig tog initiativ, skulle döda min lust totalt. 

Svar på tråden Kvinnor - om ni slapp ha sex eller känna förväntan på sex?