New Dawn skrev 2025-02-02 09:04:18 följande:
Så vad är det då som du, så effektivt, raggar med (så att du har damer så det blir över)
Pengar säger du, men vad är det som får kvinnor så intresserade av dig, ha sex med dig... Och städa hos dig?
Vad är det du "erbjuder" när det gäller pengar som är så attraktivt.
Ja, jag fattar ju att du kan köpa sex, men nu undrar jag över "raggning" med pengar som främsta medel.
Vad gäller att köpa sex, som du ju tycker är det bästa, hur kommer det sig att det ger något att ha sex med någon som egentligen inte vill?
Dessutom, du beskrev att det intressanta med sex är 4-5 sekunders njutning. Om det är bara orgasmen som är grejen går det väl lika bra att onanera?
Ha-ha, ja vad kan hemligheten vara? Kanske att jag alltid är så glad och inte tar något på allvar? Självklart gäller det också att bjuda flott och ösa på med smicker.
Och onani - där skulle jag kunna bli världsmästare! Men ibland vill man klämma tutt och dra i hår också.
Men den här tråden skall ju inte handla om mina personliga omständigheter! Inte heller om trams som var klitoris sitter eller kvinnliga orgasmer. (Men jag har fått många härliga skratt, det får jag medge!)
TS, om du fortfarande är kvar skall jag sammanfatta! I princip alla kvinnor tröttnar på sex efter en viss tid, och blir lättade av att få slippa. Det fåtal som inte gör det kommer att tröttna på mannen och dra. Så ser livet ut, punkt slut.
Veckotidningspsykologiska råd som att "prata med varandra, jobba med sig själv etc." är snudd på bedrägeri.
Telefonförsäljare är är faktiskt ärligare.
Det enda som gäller är kort och gott ? gilla läget eller stick!