New Dawn skrev 2025-02-01 23:11:32 följande:
Dina inlägg är väldigt svårt att ta på allvar, åtminstone Sänger du emot dig själv.
Din erfarenhet är att det är självklart att kvinnor tröttnar på sex (det vet väl alla säger du), samtidigt påstår du att du har såå lätt att "få" sex. Att du ens nämner att köpa sex är ju märkligt, särskilt när du har så många damer som vill ha dig, och de vill också komma hem till dig och städa... Jaja....
Men trots allt skryt om hur lätt du har, tycket du att "betaldamer" är bäst....
Inget konstigt alls! En sak är att ragga upp en dam, en annan är att hålla förhållandet vid liv. De flesta kvinnor tröttnar på mig efter ett tag, vilket inte är särskilt märkligt. Jag har ju faktiskt inte så mycket att erbjuda, om jag skall vara ärlig. Jag är lat och ointresserad av det mesta, förutom sex och TV. De kvinnor som inte lämnar mig tröttnar jag själv på.
Det här med kärlek har jag aldrig riktigt begripit. Visst, det kan kännas trist ett kort tag när man blir lämnad. Men sedan skaffar man en ny kvinna, och då är den förra glömd.
Men jag har åldern emot mig (60+), och jag inser att snart kan jag bara ragga med plånboken. Jag kommer att dö ensam och barnlös, men med ett leende på läpparna. Att torka bort i ett sexlöst förhållande var inte för mig, helt enkelt.