• Börje P

Kvinnor - om ni slapp ha sex eller känna förväntan på sex?

Kan knappt tro vad jag läser här! Att fruntimmer tröttnar på att ha sex vet väl alla? Och det är väl klart som f-n att kvinnan upplever en stor lättnad när hennes karl äntligen slutar med sitt tjatande eller patetiska fjäskande (hjälpa till mer med hushållsarbetet ? sluta innan jag skrattar ihjäl mig!)
    Ännu mer löjligt är att gå till någon slags terapeut. Dyrt, förnedrande och meningslöst. Det går inte att prata fram kåthet! 

Frun kommer inte att ändra sig. Ingen idé att gnälla över det, varken här eller någon annanstans. TS har tre val:
    1. Fortsätt leva som sexlös toffel och runka i smyg. (Porr är lättåtkomligt och i princip gratis.) Så gör nog de flesta i din situation. 
    2. Var otrogen. Betaldamer är bäst. Älskarinnor kan bli efterhängsna.
    3. Skilj dig och hitta nån ny. Men räkna med att det blir samma visa igen om x antal månader eller år.

• Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-01-31 00:17:09 följande:
    4. Varför inte leva som singel och träffa sexglada damer? 
    Visst! För de 5 % av männen som får svar på dejtingsidor kan det absolut fungera. Jag får dock en känsla av att TS inte platsar i det gänget.
    Annars finns ju tack och lov Thailand.
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-01-31 14:08:05 följande:
    Kan man bara dejta på nätet? 
    Jodå, men då blir det givetvis ännu svårare.
  • Börje P
    Börje P skrev 2025-01-31 15:53:49 följande:
    Jodå, men då blir det givetvis ännu svårare.
    Dejtande utanför nätet menade jag förstås.
  • Börje P
    molly50 skrev 2025-01-31 17:49:14 följande:
    Eller så kanske en del män ska börja fundera på hur de är i sängen?
    Tänker man bara på sin egen njutning och behandlar musen som en skraplott så ger det inte så stor njutning för kvinnan. Om ens någon alls.
    Och då tröttnar hon på sexet till slut.
    Ingen idé att försöka göra sig till. Hon tröttnar ändå. Och för karln återstår då de valmöjligheter jag redovisat tidigare.
  • Börje P
    Anonym (Frida) skrev 2025-01-31 18:03:54 följande:
    Alltså... Om jag var en man och hade problem med sexlivet, såsom du och TS har, hade jag låtit bli att skämma ut mig på det sättet som ni båda gör här när ni skriver som ni gör.

Men det är ju bara jag.
    Stopp där Frida! Om det är något jag verkligen inte har problem med, så är det mitt sexliv! Jag får så det räcker och blir över, tro mig! Så blanda inte ihop mig med den olycklige TS. Jag har försökt ge honom goda råd bara.
    Livet har lärt mig att det är odrägliga mansgrisar som jag som har störst lycka med fruntimren. Jag har alltid knorr på svansen och ett belåtet flin i mitt fula tryne. Oförtjänt, absolut, men likafullt ett faktum!
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-01-31 19:25:52 följande:
    "Cash is king" skriver du i en annan tråd. Och du tipsar om att "satsa på betaldamer". Är det det du syftar på nu? 
    Självklart! Men sådant umgänge bör givetvis ske i länder där det är lagligt. Här hemma i Svedala får man ägna sig åt energikrävande men tillåtna förförelseförsök. Så länge man nu orkar...
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-02-01 02:59:06 följande:
    Börje P skrev 2025-01-31 19:36:29 följande:
    Här hemma i Svedala får man ägna sig åt energikrävande men tillåtna förförelseförsök. Så länge man nu orkar...

Hur ska du ha det egentligen? 
    Så här ligger det till. Jag får det jag vill ha i tillräcklig utsträckning, men åldern börjar ta ut sin rätt och jag är rätt lat av mig. Hur mycket pengar, tid och psykisk energi skall 4 - 5 sekunders njutning egentligen få kosta? Jag börjar mer och mer finna att trav på TV med en burk öl i näven är att föredra. 
    Ja, av någon anledning har det aldrig varit svårt för mig att ragga damer. Särskilt snygg är jag inte, snarare tvärtom. Kanske är det för att jag alltid är glad, och undviker djupa diskussioner?
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-02-01 17:02:45 följande:
    Varför kostar det pengar och vad är det som tar så mycket tid? 
    Men snälla Ezmeraldah! Man betalar alltid för sex på något sätt! Hur i hela världen kan det vara en nyhet för dig? En kväll på lokal kostar pengar och framför allt tid. Desutom måste man kanske konversera, dansa och ha sig. Umgänge med en betaldam är mer kostnadseffektivt (men olagligt i Sverige).
    Men får jag hem en dam (på lagligt sätt då) brukar hon ofta vilja städa min lägenhet, och det har jag ju ingenting emot eftersom jag helst undviker det själv. Man får ta det onda med det goda, som så ofta här i livet.
  • Börje P
    Ezmeraldah skrev 2025-02-01 17:36:48 följande:
    Nej, det gör man inte. Man måste inte ragga på krogen. Man kan ragga utan att det kostar. 
    Nu har vi kommit ifrån trådens ämne, men jag vill ändå svara. Visst kan man ragga utan att det kostar (jag har gjort det flera gånger). Det kräver dock en viss talang och övning, ungefär som att sälja dammsugare.
    Men generellt är det så att en kvinna inte ställer upp på sex utan att få någon slags fördel av det. Det hävdar jag med bestämdhet, med den stora erfarenhet jag faktiskt har. En man måste lista ut hur han kan ge kvinnan denna fördel för att lyckas.
Svar på tråden Kvinnor - om ni slapp ha sex eller känna förväntan på sex?