• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Önskanomnr6)

Ni som plussat, vad har ni för gravid symptom? 🥰

• Zozoi

Ni som är pålästa och har mycket koll kring ägglossning, jag är lite förvirrad kring hur man ska tänka 🙈 Jag fick fast gubbe på cb lila ägglossningstester i söndags. Räknar man ägglossningsdagen som söndagen då eller hur räknar man? Tänker mest på vilken dag jag är på nu enligt ÄL+.
    Kan någon av er här göra mig lite klokare? 

• Anonym (Önskanomnr6)
    Zozoi skrev 2024-12-19 18:25:57 följande:

Ni som är pålästa och har mycket koll kring ägglossning, jag är lite förvirrad kring hur man ska tänka 🙈 Jag fick fast gubbe på cb lila ägglossningstester i söndags. Räknar man ägglossningsdagen som söndagen då eller hur räknar man? Tänker mest på vilken dag jag är på nu enligt ÄL+.

Jag räknar det som ägglossningsdagen, OM jag dessutom har ÄL känningar som typ bekräftar ÄL 
  • Jen20

Jag räknar ägglossning dagen efter fast smiley så jag tänker att du är på äl+3 idag  😊
  • NassaNisse

fantastiskt stort grattis till plussen ni som plussat 🥰🥰 jag längtar med iver till mig tur att äntligen få se 2 streck! Om än bara svagt för hoppets skull! 

Jag räknar också som dagen efter jag fått glas smiley så du och jag är på samma dag ÄL+3 ????🏻 håller all tummar för oss!! 🥰
  • Zozoi
    NassaNisse skrev 2024-12-19 19:17:34 följande:

fantastiskt stort grattis till plussen ni som plussat 🥰🥰 jag längtar med iver till mig tur att äntligen få se 2 streck! Om än bara svagt för hoppets skull! 

Jag räknar också som dagen efter jag fått glas smiley så du och jag är på samma dag ÄL+3 ????🏻 håller all tummar för oss!! 🥰

Tack för alla era svar! Ja, så spännande. Håller alla tummar för oss alla som längtar nu efter plus här i december 🥰

• Hannabananas
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 17:31:11 följande:

Jag hade en nidblödning som var extrem ljusrosa Äl+9, sen började jag få diffust illamående, större och ömma bröst, mitt kiss började lukta annorlunda. Hade inte heller ont som jag brukar ha innan mens alltså mensvärk utan hade molande som inte gjorde ont utan bara spände. Plussade på Äl+11. Är i v. 5+6 nu. Nu är det mycket större tyngre ömma bröst, jättetrött, väldigt hungrig så det kurrar i magen kort efter jag ätit. Mår illa till och från, tycker saker luktar äckligt får kväljningar av mat jag ätit och har halsbränna 😅 får humörsvängningar där jag gråter för en massa saker 
  • mo4s
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 17:31:11 följande:

Jag har inga märkbara symptom än, lite tröttare och mer humörsvängningar möjligen. Kan vara skönt att höra det också, att det kan vara helt normalt 😊
  • NadjaF

Ååh grattis!!! Hoppas jag också plussae ska köpa test i morgon mensen är sen🙈 å symtomen blir mer 

Laaaaajnea skrev 2024-12-19 06:45:50 följande:

Efter mitt svaga streck på en sticka igår kväll så kunde jag inte hålla mig utan gjorde ett digitalt nu på morgonen. Jag är gravid 😭😍
  • TrueResolution
    NadjaF skrev 2024-12-19 19:53:25 följande:

Ååh grattis!!! Hoppas jag också plussae ska köpa test i morgon mensen är sen🙈 å symtomen blir mer 

så spännande! Håller tummarna för dig, uppdatera oss gärna! 😍

Svar på tråden BIM december